اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 420 میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود

تکمیل کمربندی 31 کیلومتری کنگان در نیمه اول سال آینده

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان گفت: کمربندی 31 کیلومتری کنگان در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل کمربندی 31 کیلومتری کنگان در نیمه اول سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس پاریابی بعد از ظهر امروز در جمع جامعه اهل سنت کنگان در مسجد جامع اهل سنت اظهار داشت: دولت نهم و دهم بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مردم ارائه کرده و کسب نمره قبولی دولت از رهبر فرزانه و معظم انقلاب مدال افتخار دولتمردان خدوم است.

وی با اشاره به شرایط کشور در سال‌های اخیر و افزایش فشارهای سیاسی از سوی دشمنان افزود: در شرایطی که ایادی استکبار جهانی در مقابل نظام دینی و مردم عزیز ایران صف‌آرایی گسترده‌ای داشته‌اند، دولتمردان و مسئولان نظام با الهام از بیانات مقام معظم رهبری و با پشتوانه مردمی از مسیر عزت، استقلال، پیشرفت و عدالت عدول نکردند و با قوت و قدرت این راه را که راه امام و شهیدان است را ادامه خواهند داد.

معاون فرماندار کنگان به موقعیت خاص شهرستان کنگان از جمله ظرفیت‌های بالا در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، تجارت و دریا و ... و اهمیت این شهرستان در حوزه ملی و فراملی اشاره کرد و اذعان داشت: دولت با آگاهی از این مهم در سال‌های اخیر خدمات قابل ملاحظه کم‌نظیر و برخی موارد بی‌نظیری را ارائه کرده که این حکایت از عزم و اراده دولتمردان برای ارتقا و آبادانی این خطه از جغرافیای بزرگ ایران اسلامی دارد.

پاریابی به سفر تاریخی مقام معظم رهبری در 8 فروردین سال 90 به عسلویه کنگان اشاره کرد و افزود: این سفر تاریخی موجبات تحول و پیشرفت در شهرستان را فراهم کرد و باید استفاده لازم را از برکات این سفر ببریم.

وی یادآور شد: تخصیص اعتباری بالغ بر 66 میلیارد تومان معادل 3 سال بودجه سنواتی شهرستان بوده که اعتبار مذکور در بخش‌های بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، آموزش، فرهنگ و هنر و ورزش و  ... بر ای دو سال 90-91 پیش‌بینی شده که بخش قابل توجهی از آن تا کنون جذب و هزینه شده است.

پاریابی بیان کرد: در هفته دولت امسال تعداد زیادی طرح و پروژه ارزشمند با اعتبار بالغ بر 500 میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده است.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب کمربندی کنگان خاطرنشان کرد: کمربندی 31 کیلومتری کنگان به‌عنوان پروژه مهر ماندگار تا قبل از اتمام خدمتگزاری دولت دهم با اعتبار 42 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول