اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

زیرساخت‌های توسعه ورزش در کردستان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: با توجه به کمبود فضا و اماکن ورزشی در سطح استان با تملک زمین مناسب زیرساخت‌های توسعه ورزش فراهم می‌شود.

زیرساخت‌های توسعه ورزش در کردستان فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی بعدازظهر امروز در دیدار با مدیرکل حقوقی و املاک و مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: توسعه و ترویج ورزش در جامعه یکی از اولویت‌های کاری است که می‌تواند در ارتقای سلامت جامعه موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی پیش روی تملک زمین‌های مورد نیاز برای احداث اماکن ورزشی جدید وجود دارد، افزود: سعی می‌شود با تخصیص بودجه مناسب و رایزنی با مالکین این مشکلات برطرف شود.

استاندار کردستان ادامه داد: توسعه همه‌جانبه ورزش و توجه به ورزش در سنین پایین می‌تواند در آینده نزدیک اثرات مثبتی را در راستای ارتقای جایگاه ورزش استان داشته باشد.

شهبازی بیان کرد: متاسفانه در ارتباط با مباحث حقوقی مشکل داریم و اراضی دولتی به نفع مالکین مصادره می‌شود و صدمات جبران‌ناپذیری را به پیکره ورزش استان وارد می‌کند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود با حل مشکلات موجود، برنامه‌ریزی‌های درست و تخصیص اعتبارات مناسب در آینده نزدیک شاهد توسعه ورزش استان باشیم.

شهبازی افزود: مدیریت ارشد استان توجه ویژه‌ای به مقوله ورزش دارد و هرچند در یک سال اخیر آنچنان که باید و شاید نتوانسته است به اهداف خود در این حوزه دست یابد اما تلاش‌های قابل قبولی در این راستا انجام داده که به یاری خدا در آینده نزدیک این تلاش‌ها به ثمر خواهد نشست.

استاندار کردستان گفت: برخورد انفعالی در حوزه ورزش پاسخگوی حل مشکلات نیست و باید با مراجعات مکرر و انعکاس درست نارسایی‌ها، مدیران ارشد ورزش کشور را نسبت به اهتمام در راستای برطرف کردن کاستی‌های حوزه ورزش استان حساس کرد.

شهبازی در پایان اظهار امیدواری کرد با همت و پشتکار مجموعه مدیران این حوزه در آینده نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران استان در سطح کشور و جهان باشیم. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول