اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

اختصاص 240 میلیون ریال به تجهیز امکانات ورزشی مدارس بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا از اختصاص بیش از 240 میلیون ریال به امر نوسازی و تجهیز امکانات ورزشی در مدارس این شهرستان خبر داد.

اختصاص 240 میلیون ریال به تجهیز امکانات ورزشی مدارس بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی‌اصغر رجبی شامگاه شنبه در جلسه پرورشی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اختصاص بیش از 240 میلیون ریال کمک نقدی به امور توسعه فضاهای ورزشی و تجهیز مدارس به ابزارهای تربیت‌بدنی اظهار کرد: با موافقت اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین و همچنین شهرداری بویین زهرا چندین سالن ورزشی سرپوشیده چمن در مدارس روستایی این شهرستان احداث می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: گام نهادن در عرصه‌های ورزش دانش‌آموزی نیاز به انگیزه و نشاط مربیان دارد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از 10 تن از دانش‌آموزان بسیجی ورزشکار این شهرستان موفق به کسب رتبه شدند، تصریح کرد: بررسی میزان بازدهی کانون‌های ورزشی نیز از اهم برنامه‌هایی بوده که قرار است در سال جاری انجام شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش برای ایجاد اماکن ورزشی ویژه دانش‌آموزان و به کارگیری اساتید مناسب برای نوجوانان از برنامه‌های مستمری بوده که از سوی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی این اداره تاکنون همواره به طور مستمر پیگیری شده است.

رجبی بیان کرد: ساختار‌هایی که در حال حاضر در سیستم آموزش و پرورش وجود دارد در برخی از حوزه‌ها پاسخگوی نیاز‌های زیاد دانش‌آموزان نیست و باید به طور ویژه اصلاح شود.

وی با اشاره به بازدید‌های کارشناسان و بازرسان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا از روند توسعه میادین و سالن‌های ورزشی در بخش‌های مرکزی، رامند، شال و دشتابی این شهرستان تصریح کرد: از ابتدای تیرماه جاری تاکنون ده‌ها مورد بازدید به ثبت رسیده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: استعداد و انگیزه جوانان و دانش‌آموزان بویین زهرایی برای حضور در رشته‌های ورزشی بسیار گسترده و همچنین ویژه است.

رجبی اضافه کرد: طرح‌های توسعه‌ای مسئولان در حوزه توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان بویین زهرا باید افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: طرح همیار فرهنگی نیز در سال گذشته با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان و معلمان روبه‌رو شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول