اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور خبر داد

ارس سال آینده میزبان رقابت‌های بین‌المللی ورزش‌های سه‌گانه است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشور از میزبانی منطقه آزاد ارس در سال آینده به منظور رقابت‌های بین‌المللی ورزش‌های سه‌گانه خبر داد.

ارس سال آینده میزبان رقابت‌های بین‌المللی ورزش‌های سه‌گانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، محمد صبوری اظهار کرد: منطقه آزاد ارس جزو معدود مناطق کشور و حتی آسیا است که امکانات و ظرفیت‌های لازم برای برگزاری مسابقات آبی و گروهی را دارد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه با بیان اینکه مسابقات سال آینده را نیز در ارس برگزار خواهیم کرد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب این منطقه کمپ تمرینات تابستانی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه را در این منطقه دایر می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از برگزاری سطح عالی مسابقات گفت: طی چندین دوره برگزاری مسابقات سه‌گانه کشوری در مناطق مختلف، این منطقه بهترین مزیت‌‌ها را برای برگزاری این مسابقات و برگزاری اردوها و تمرینات تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه کشور داراست.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در دومین دوره مسابقات ورزش‌های سه‌گانه انتخابی تیم ملی و لیگ باشگاهی کشور گفت: زحمات بسیاری برای برگزاری خوب این مسابقات انجام شده بود و امیدواریم مسابقات آسیایی این مسابقات را در منطقه آزاد ارس برگزار کنیم.

علی‌اکبر پورجمشیدیان در جلفا با اشاره به ارزش‌های این مسابقات گفت: استقامت و پایداری و امید به پیروزی که سررشته‌های موفقیت هستند همگی در این رقابت‌ها نمود عینی دارد.

وی با اشاره به سابقه رشادت و استقامت در این منطقه گفت: سه شهیدی که در زمان جنگ و حضور متفقین در منطقه در مقابل ارتش روسیه ایستادند نمادی از شکوه ایمان و پایمردی و استقامت در راه ارزش و هدف هستند که در جوار رودخانه ارس و پل آهنی مرزی ایران - نخجوان آرمیده‌اند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول