اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا:

تدوین مصوبه‌ای ویژه برای ساماندهی رشته‌های ورزشی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا گفت: تدوین لایحه‌ و مصوبه‌ای ویژه برای ساماندهی رشته‌های ورزشی ضروری است.

تدوین مصوبه‌ای ویژه برای ساماندهی رشته‌های ورزشی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علیرضا حیدری امروز در جلسه توسعه ورزش‌های ‌شهروندی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از پنج همایش سراسری و پیاده‌روی خانوادگی در بخش‌های مختلف این شهرستان با حضور بیش از 30 هزار نفر از شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: توسعه ورزش‌های همگانی و بومی‌سازی ورزشکاران از جمله فعالیت‌های محوری اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: کمک به توسعه زیرساخت‌های ورزش در این شهرستان با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه جوانان و ورزشکاران بویین زهرایی برای حضور در مسابقات و عرصه‌های کشوری در رشته‌های مختلف، عنوان کرد: اگر مسئولان استانی نگاه خویش را به مسئله پرورش و ورزش در شهرستان‌ها تغییر دهند، قطعأ می‌توان به آینده رشته‌های ورزشی در شهرستا‌ن‌ها امیدوار‌تر بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تدوین لایحه‌ و مصوبه‌ای ویژه برای ساماندهی رشته‌های ورزشی ضروری است.

حیدری ادامه داد: لازم است تا تلاش برای اشاعه فرهنگ سلامت لازم با تلاش مداوم پیگیری شود.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا از تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که در اختیار دارد برای تحقق اهداف ورزش‌های شهروندی در سراسر این شهرستان بهره‌گیری می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: موفقیت چشم‌گیر ورزشکاران بویین زهرایی در رشته‌های تکواندو، کاراته، تنیس و شنا در طول سال گذشته بسیار درخشان و قابل توجه بود.

حیدری تصریح کرد: تهیه تجهیزات و امکانات سالن‌های ورزشی نیز از جمله مسائلی است که در حال پیگیری مستقیم و جدی است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان با پشتیبانی‌های مادی و معنوی خویش ورزشکاران را یاری کنند، بی‌تردید امید و انگیزه ورزشکاران نیز برای ادامه حضور در میادین ورزشی افزایش می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبار ویژه‌ای نیز برای توسعه عمرانی بخش ورزش پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول