اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

دوخت و لباس مطلوب می‌تواند در رفتار جامعه تاثیر بگذارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد در مراسم بهره‌برداری از یک شرکت تعاونی تولیدی پوشاک در روستای نصر‌آباد گفت: دوخت لباس مطلوب می‌تواند فرهنگ‌سازی مناسبی داشته باشد.

دوخت و لباس مطلوب می‌تواند در رفتار جامعه تاثیر بگذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده عصر امروز با تاکید بر دوخت لباس و پوشاک به شکلی ساده و اسلامی افزود: دستگاه‌های خدماتی و نهادها به جهت حمایت از بخش تعاون و تعاونی‌ها باید خرید و سفارش کالای خود را از طریق تعاونی‌ها دنبال کنند.

وی اظهار داشت: از آنجا که مجموعه یک تعاونی با سرمایه اعضا فعالیت می‌کند، کمک دستگاه‌های خدماتی و سفارش کالا و لباس به این‌گونه تعاونی‌ها زمینه اشتغال بیشتری را به ‌وجود می‌آورد.

مرادزاده گفت: هفته تعاون بهترین زمان برای معرفی توانمندی‌های تعاونی‌ها بود که به نحو مطلوبی انجام شد.

وی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد خواست، با برگزاری نشست‌هایی بین تعاونگران، نسبت به آشنایی بیشتر آنان از تولیدات مجموعه تعاونی‌های یکدیگر در طول سال نیز فعالیت داشته باشند.

مرادزاده ضمن اعلام حمایت فرمانداری و سایر ادارات از تعاونی‌ها، از مدیران‌تعاونی‌ها خواست، در انجام امور تعاونی خلاقیت و ایده نو ارائه کنند.

وی بر تهیه کالای ایرانی تاکید و افزود: در صورت فعالیت شایسته و ارائه محصول مناسب، مردم به تعاونی‌ها بیشتر اعتماد می‌کنند.

در این مراسم جواد پهلوانی مدیر شرکت تعاونی پوشاک اسماء نصرآباد، گفت: این تعاونی با گروهی 7 نفره که 6 نفر از آنان را بانوان تشکیل می‌دهند با سرمایه اعضا که بالغ بر 100 میلیون ریال می‌باشد ایجاد شده و توانسته است زمینه اشتغال 4 نفر را فراهم کند.

حسین نوری سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد هم در سخنانی گفت: برنامه‌های هفته تعاون امسال در شهرستان خلیل‌آباد علاقه‌مندی ‌تعاونی‌ها را به ارائه خدمت و نشان دادن فعالیت‌هایشان به مسئولان و آحاد مردم نشان داد.

وی با بیان اینکه برابر پی‌گیری‌های انجام شده در سال جاری بانک توسعه تعاون در این شهرستان ایجاد خواهد شد خطاب به مدیران تعاونی‌ها اظهار داشت: بانک توسعه تعاون تنها مجموعه حمایتی این بخش است، و هر چه ارتباط تعاونی‌ها با این بانک که متعلق به تعاونگران است بیشتر باشد خدمات بانک توسعه تعاون به شرکت‌های تعاونی بیشتر خواهد بود.

وی از سرمایه‌گذاران خواست با تشکیل تعاونی به اشتغال شهرستان کمک کنند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول