اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

محکومیت 19 میلیاردی واردکنندگان غیر قانونی پوشاک در گناوه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت 19 میلیاردی واردکنندگان غیرقانونی پوشاک در تعزیرات حکومتی گناوه خبر داد.

محکومیت 19 میلیاردی واردکنندگان غیر قانونی پوشاک در گناوه

محمود احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پرونده واردکنندگان غیرقانونی مقدار 210 کیسه انواع پوشاک و پارچه به وزن 22 تن در تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: گمرکات استان بوشهر در شکوائیه‌ای اعلام داشت افرادی که در حال انتقال مقادیر زیادی انواع پوشاک و پارچه از مقصد جزیره قشم را داشته‌اند با ارائه اسناد جعلی گمرکی اقدام به قاچاق و ورود غیرقانونی کالا کرده‌اند که پرونده متشکله به شعبه اول بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی شهرستان گناوه ارجاع داده شد و سه نفر از افراد مرتبط برای بررسی پرونده و استماع دفاعیات آنان از سوی شعبه احضار شدند.

این مقام مسئول یادآور شد: شعبه با توجه به اظهارات غیرموجه متهمان و اسناد و مدارک موجود تخلف انتصابی را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغ بیش از 19 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد که رأی صادره حضوری و قطعی است.

این مقام مسئول خواستار تشدید نظارت بر بازار و مبارزه با گرانفروشی، اختفا و احتکار کالا و اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت از سوی دو سازمان تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود با همکاری بازرسان اصناف و صنعت، معدن و تجارت در قالب گشت‌های مشترک با هماهنگی شعب تعزیرات حکومتی و دستور رسیدگی سریع و قاطع با متخلفان شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تعطیلی واحدهای عرضه‌کننده ماهی و میگوی فاسد در تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد و گفت: در گشت مشترک ویژه بازرسی نوروزی نمایندگان تعزیرات حکومتی و اداره کل دامپزشکی بوشهر از بازارچه فروش ماهی و میگو مستقر در جنب اداره کل شیلات استان و با مشاهده مواردی از نقض اصول بهداشتی در نحوه توزیع و بسته‌بندی فرآورده‌های دریایی، یک واحد عرضه‌کننده مرغ منجمد تاریخ گذشته و یک واحد عرضه‌کننده ماهی و میگوی فاسد تعطیل و ضمن ارسال نمونه‌های لازم برای آزمایش مقادیر باقیمانده اقلام فاسد نیز امحا شد.

احمدی یادآور شد: فعالیت تعزیرات حکومتی تأثیری مستقیم بر وضعیت معیشتی مردم دارد و تمام توان خود را به کار می‌گیرم تا در دوران تصدی این منصب خدمات مطلوب را به مردم شریف استان بوشهر ارائه کنم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول