اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

نمایشگاه پوشاک ایرانی در اردبیل برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: نخستین نمایشگاه پوشاک ایرانی با حضور تولید کنندگان داخلی در اردبیل برپا می‌شود.

نمایشگاه پوشاک ایرانی در اردبیل برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری صبح امروز در جلسه کار گروه مد و لباس در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان درون و برون استانی 21 تیر ماه همزمان با روز ملی حجاب و عفاف در اردبیل برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف اصلی بر پایی این نمایشگاه را فروش و عرضه کالاهای ایرانی به ویژه در حوزه پوشاک مناسب و در خور بانوان عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: نظام‌های سلطه با تولید پوشاک متنوع اما به دور از فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی سعی می‌کنند ماهیت پوشش عفیف در جامعه را دچار خدشه کنند که در این زمینه شایسته است طراحان و تولید کنندگان ایرانی شایسته‌ترین پوشاک و مدل پوششی را ارائه کنند.

جعفری ابراز داشت: در این نمایشگاه علاوه بر به نمایش گذاشتن دستاورد تولید کنندگان داخلی فرصتی برای عرضه و فروش نیز به وجود می‌آید تا خانواده‌ها به همراه فرزندان خود بتوانند از این فرصت برای خرید پوشاک متناسب استفاده کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: بر اساس نامگذاری امسال به نام حمایت از تولید ملی در کنار دعوت از تولید کنندگان کشوری اولویت ویژه‌ای به تولیدکنندگان پوشاک داخلی دادیم تا در این حرکت تاثیرگذار حضور داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در سایر استان‌ها نیز چنین روندی عملیاتی شده و یا در حال اقدام است، افزود: آسیب‌های مربوط به تهاجم فرهنگی و تهدید نظام خانواده جدی و بسیاری فراگیر است و همه وظیفه داریم برای مقابله با این ترفندهای ساختار شکنانه در حوزه عفاف و حجاب به گونه‌ای حرکت کنیم تا تبلیغ دشمن در همان گام‌های اول خنثی شده و جذابیت برای استفاده از پوشاک و لباس‌هایی با معیارهای اسلامی و دینی مهیا شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایام فاطمیه و سالگرد شهادت بی‌بی دو عالم را گرامیداشت و گفت حضرت زهرا پرچم‌دار حقیقی فرهنگ ناب اسلامی و عفاف و حجاب واقعی است و همه وظیفه داریم از این الگوی شایسته به خوبی تبعیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در پایان ابراز داشت: در این حرکت مثبت و رو به جلو معیارها و شاخصه‌های زندگی بزرگ بانوی اسلام بایستی برای نسل آینده درست و دقیق تبیین شود تا مبادا در الگو دهی و الگوگیری نیز مسیر خطا را سپری کنیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول