اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح همایش خانواده مسلمان ایرانی در کردستان خبر داد

ارسال 165 مقاله به دبیرخانه همایش خانواده مسلمان ایرانی

خبرگزاری فارس: مجری طرح همایش سراسری خانواده مسلمان ایرانی الگوی جهانی کردستان گفت: 165 اثر از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

ارسال 165 مقاله به دبیرخانه همایش خانواده مسلمان ایرانی

سعیده کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از این تعداد آثار ارسالی بیشترین اثر مربوط به استان‌های اصفهان و کردستان است.

وی افزود: براساس فراخوانی که در مرداد ماه امسال اعلام شد شرکت‌کنندگان می‌توانستند آثار خود را تا 10 شهریور ماه به دبیرخانه همایش واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان ارسال کنند که خوشبختانه در این راستا شاهد استقبال خوب پژوهشگران و علاقمندان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان همایش یاد شده در چهار محور با عنوان جایگاه و نقش خانواده سالم، سرزنده و با نشاط در پیشرفت فرهنگ کشور، نقش زنان مومن و فهیم در شکل‌گیری خانواده نمونه و بانشاط، علل و ریشه‌های خانواده ستیزی در دنیای غرب و راهکارها و موانع ازدواج ساده با الهام از حضرت علی و فاطمه زهرا(س) اعلام شد.

مجری طرح همایش خانواده مسلمان ایرانی الگوی جهانی استان یادآور شد: در راستای برگزاری این همایش دو هزار پوستر فراخوان در سطح ادارات، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و سایر نهادهای کشور توزیع شد.

کرمی با اشاره به اینکه همایش یاد شده با همکاری جمعیت بانوان فرهیخته اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار می‌شود، گفت: این همایش تلاش دارد تا با فراهم کردن شرایط مناسب، امکان طرح مباحث علمی و تبادل اندیشه میان متخصصان را مهیا نماید.

وی اضافه کرد: همایش یاد شده و مراسم تجلیل از برگزیدگان همایش اواخر مهرماه امسال در سنندج با حضور سخنرانان مطرح کشوری و برگزیدگان همایش برگزار می‌شود.

وی گفت: از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان آثار برگزیده همایش نیز در قالب کتاب جمع‌آوری، تدوین و چاپ می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول