اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب بشرویه به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب در شهرستان بشرویه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب بشرویه به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه پیش از ظهر امروز در همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب در بشرویه اظهار کرد: فراخوان نخستین همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب از خردا‌دماه سال جاری آغاز شده و در مدت فراخوان با هماهنگی و طراحی کمیسیون امور بانوان برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف نیز با این همایش همراه شده است.

محمود کاظم‌زاده ادامه داد: در این همایش از تمامی اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای شهرستان بشرویه دعوت به عمل آمد که بیش از 200 نفر از اعضا نیز شرکت کردند.

وی افزود: موضوع فراخوان همایش کتاب و کتابخوانی بوده و 60 وبلاگ در دبیرخانه همایش ثبت‌نام کردند و 15 اثر نیز با موضوع حجاب و عفاف به دبیرخانه همایش رسیده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بشرویه با اشاره به حضور خوب و موثر علاقمندان به مطالعه و کتاب، هدف از برگزاری این همایش را تبیین شاخصه‌های مطالعه مفید از فضای اجتماعی دانست و گفت: نهضت مطالعه مفید در سطح ادارات کتابخانه‌های شهرستان‌های کشور تشکیل شده است.

کاظم‌زاده اضافه کرد: برگزاری همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب و گردهمایی اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در بشرویه گام مثبتی برای ارتقای مطالعه مفید در شهرستان بوده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه نیز با اشاره به جایگاه مطالعه مفید و اهمیت آن در فضای مجازی گفت: باید به این بخش توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام محمد بهشتی‌فر با اشاره به انواع تفکراتی که در حال حاضر در سطح جهان رایج است و به همان میزان نیز به صورت کتاب، نشریه، سایت و وبلاگ وجود دارد، اظهار کرد: وظیفه ما شناخت حربه‌های دشمن برای وارد کردن آسیب به نظام و انقلاب بوده و حضور ارزشی در فضای مجازی راهی برای مقابله با تهاجم دشمن است.

در پایان این همایش از شش وبلاگ برتر شرکت کننده در همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب و سه وبلاگ با موضوع حجاب و عفاف تقدیر شد.

در بخش وبلاگ‌نویسی با موضوع کتاب و کتابخوانی فاطمه‌السادات طاجانی و فائزه فانی با وبلاگ یک فنجان کتاب داغ، بهزاد مقیمیان هوش با وبلاگ بسیج کلمه طیبه، میلاد و مرتضی پورسلطانی با وبلاگ انتظار تا ظهور، امیرعلی سبحانی با وبلاگ داستانکده، علی شمس‌الدین با وبلاگ بیداری اسلامی، محمد قیصری منوچهری و قاسم سبحانی با وبلاگ خاکیان به عنوان صاحبان وبلاگ‌های برتر معرفی شدند.

در بخش حجاب و عفاف نیز از مهرداد نوربخش و حسین مقیمیان برای وبلاگ حجاب سایه‌بان عزت، زهره مشهوری برای وبلاگ حجاب صدفی بر گوهر وجود و مهناز وثوقی برای وبلاگ حجاب زکات زیبایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول