اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد نانو فناوری کشور:

همایش مشترک نانو فناوری ایران و کره جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو ستاد نانو فناوری کشور از برگزاری همایش مشترک ایران و کره جنوبی در حوزه فناوری نانو از 10 تا 12 مهر ماه سال‌جاری در دانشگاه تربیت مدرس تهران خبر داد.

همایش مشترک نانو فناوری ایران و کره جنوبی برگزار می‌شود

علی بیت‌اللهی در حاشیه برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی فناوری نانو در دانشگاه کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان گسترش تعاملات علمی بین ایران و کره در حوزه فناوری نانو، ارائه راهکارهای توسعه همکاری و تبادل نظر و تجربیات محققان این حوزه در دو کشور را از اهداف برگزاری همایش مشترک نانو فناوری ایران و کره ذکر کرد.

وی پیش‌بینی کرد: حدود 400 نفر از متخصصان و اساتید ایرانی و 10 نفر از اساتید برجسته از کره جنوبی در کارگاه تخصصی این همایش حضور پیدا کنند.

به گفته وی ارائه مقاله توسط  10 نفر از اساتید فعال در حوزه نانو یکی از برنامه‌های این کارگاه تخصصی است.

مدیر روابط بین‌الملل ستاد نانو فناوری کشور افزود: همایش مشترک ایران و کره جنوبی در حوزه نانو فناوری با همکاری دانشگاه تربیت مدرس تهران و ستاد ویژه فناوری نانو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سمیناری مشابه این همایش در کره یادآور شد: این سمینار با حضور اساتید و دانشمندان ایرانی حوزه نانو شش ماه آینده در کره جنوبی برگزار می‌شود.

بیت‌اللهی در ادامه از برگزاری نخستین فروم بین‌المللی تجاری‌سازی فناوری نانو در تهران خبر داد و گفت: این فروم در حاشیه جشنواره فناوری نانو در روزهای ششم و هفتم ماه اکتبر میلادی مطابق با روزهای 15 و 16 مهر ماه سال‌جاری همزمان با این جشنواره در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین فروم بین‌المللی تجاری‌سازی فناوری نانو با حضور 11 نفر از متخصصان ایرانی در این حوزه تصریح کرد: گسترش تعاملات بین‌المللی در حوزۀ تجاری‌سازی نانو، انتقال تجارب متقابل، ارائه راهکارهای همکاری جبرای تجاری‌سازی و تولید محصولات فناوری نانو با دیگر کشورها از اهداف برگزاری این فروم است.

به گفته وی در این فروم 17 سخنرانی کلیدی توسط متخصصان برجسته از کشورهای آلمان، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، فنلاند و کره جنوبی با هدف تجارب علمی و عملی این کشورها در حوزه تجاری‌سازی ارائه می‌شود.

وی برگزاری نخستین فروم بین‌المللی تجاری‌سازی فناوری نانو با با شعار "به سوی تجاری‌سازی نانو" را خاطرنشان و عنوان کرد: انتقال تجارب متقابل کشورهای فعال و مطرح در حوزه نانو هدف اصلی برگزاری این فروم است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول