اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

ترفندهای دشمن با برگزاری جنبش عدم تعهد خنثی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند ریاست سه ساله ایران بر سران جنبش عدم تعهد را اعتباری برای این مجموعه بین‏المللی خواند و گفت: ترفندهای دشمن با برگزاری جنبش عدم تعهد خنثی شد.

ترفندهای دشمن با برگزاری جنبش عدم تعهد خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امشب در نشستی با حضور امام جمعه دماوند، رئیس دادگستری این شهرستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان اظهار داشت: پیش از طرح هر موضوعی باید از برگزاری قوی و دشمن‏شکن نشست سران جنبش عدم تعهد از همه مردم و مسئولان تقدیر کرد.

وی ادامه داد: شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد تهران در مقایسه با سایر نشست‏های مشابه در ادوار گذشته بی‏نظیر بود.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: با بررسی سوابق اجلاس‏های قبلی درخواهیم یافت که بسیاری از کشورهای عضو در این نشست یا شرکت نداشتند و یا در سطحی نازل حضور می‏یافتند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: حضور همه کشورهای عضو در این اجلاس در قالب وزرای خارجه و هیئت‏های عالی‏رتبه، خود امتیازی ویژه برای کشورمان تلقی می‏شود.

وی ادامه داد: از این رو باید از همه زحمتکشان، دست‏اندرکاران، مردم و مجموعه سیاست‌گذاری در مسائل بین‏المللی و در رأس آن رهبر فرزانه انقلاب تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان دماوند از خنثی‏سازی همه ترفندها و حربه‏های دشمنان داخلی و خارجی در جریان برگزاری نشست سران جنبش عدم تعهد سخن به میان آورد.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: همه برنامه‏ریزی‏ها و نقشه‏های خصمانه دشمنان داخلی و خارجی اسلام و انقلاب برای کمرنگ جلوه دادن این رویداد بزرگ تاریخی نقش بر آب شد.

وی اضافه کرد: تلاش گسترده رسانه‏ای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و جرثومه ناپاک او رژیم صهیونیستی برای تحریم حضور سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در اجلاس، نتیجه‏ای عکس داد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این نشان می‏دهد که حربه‏های تبلیغاتی دشمنان در اجرای پروسه انزوای ایران همچون گذشته راهی جز شکست را در پی نداشته و ندارد.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد تهران را باید به نوعی قدرت‏نمایی ایران در مقابل سلطه‏گران زورگوی غربی به شمار آورد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول