اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

برگزاری اجلاس عدم تعهد سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان زد.

برگزاری اجلاس عدم تعهد سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان زد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهرستان چابهار در مسجد امام حسین (ع) اظهار داشت: اجلاس عدم تعهد با نظم و مدیریت عالی در تهران برگزار شد که سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان زد.

وی افزود: برگزاری این اجلاس به دنیا فهماند که ایران کشوری منزوی نیست و مدیریت دو سوم کشورها تحت فرماندهی اجلاس عدم تعهد به تهران سپرده شد و سران کشورها، سخنرانی مقام معظم رهبری را پذیرفتند و فرمایشات ایشان را در مصوبات گنجاندند.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: این اجلاس فریاد اسلام ناب محمدی (ص) بود و اگر قرار بود تبلیغ شود چندین سال به طول می‌انجامید و زمانبر بود اما در این چند روز برگزاری اجلاس، پیام‌ها منعکس شد و این اجلاس خود عمل صالحی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن را عصبانی کرد.

موسوی به 17 شهریورماه سال 57 (جمعه سیاه) اشاره کرد و بیان داشت: شهدای 17 شهریور 57، انقلاب را برای ما آفریدند و ثمره خون شهیدان میدان ژاله، برگزاری همین اجلاس با عظمت عدم تعهد در تهران می‌باشد.

وی همچنین به 20 شهریور سالروز شهادت آیت‌الله مدنی، دومین شهید محراب اشاره کرد و گفت: دشمن از همان ابتدای انقلاب تحت فرمان استکبار مأموریت داشت نمازهای جمعه را مورد هجمه قرار دهد.

امام جمعه چابهار اضافه کرد: از اهداف شوم منافقان نیز همین بوده که خواستند با ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب، ایران اسلامی را تضعیف کنند و امروز هم دست از تلاش‌های بیهوده خود بر نمی‌دارند و همچنان نمازهای جمعه را مورد حمله قرار داده تا شاید بتوانند موقعیت نمازجمعه در ایران را ضعیف کنند.

موسوی در خصوص 11 سپتامبر افزود: استکبار جهانی درصدد حمله به ممالک اسلامی بوده و جریان 11 سپتامبر را ایجاد کرد تا بهانه‌ای باشد برای اینکه کار خود را مشروع جلوه دهد و برای کشتار دنیای اسلام راهی پیدا کند.

وی در ارتباط با پرونده مفسدان اقتصادی گفت: قوه قضاییه در رسیدگی این پرونده رو سفید شده و امیدواریم این احکام صادره در چارچوب قانون اجرا و دست مفسدان اقتصادی قطع شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول