اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

موفقیت اجلاس عدم تعهد مدیون همکاری رسانه‌ها بود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موفقیت‌های چشم‌گیر اجلاس عدم تعهد در تهران ناشی از همکاری و وفاق میان رسانه‌های داخلی بود.

موفقیت اجلاس عدم تعهد مدیون همکاری رسانه‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی شهرنگار که در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مشهد به عنوان یک کلان‌شهر مذهبی باید همواره الگو باشد و اگر بخواهد در عرصه جهان اسلام نیز این وظیفه خطیر خود را ایفا کند رسانه‌های بومی خراسان‌رضوی و هم‌چنین رسانه ملی باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: علاوه بر این مدیران شهری و ملی نیز باید در این زمینه الگو باشند و از پیشنهادات و انتقادات رسانه‌ها برای گذر از وضع موجود به وضع مطلوب استقبال کنند.

حسینی گفت: مدیران در کار خود نارسایی‌هایی دارند که این مسئله از دید رسانه‌ها پنهان نمی‌ماند و باید این ایرادها را از روی خیرخواهی مطرح کرده و به دنبال ارائه راهکار برای آن باشند.

وی افزود: شهروندان نیز در این زمینه دارای وظایفی هستند که البته نهادینه‌سازی فرهنگی در مسیر توسعه شهروندی باز هم وظیفه رسانه‌هاست و آنها می‌توانند زمینه‌های اعتماد مردمی و در نتیجه مشارکت آنها را در امور اجتماعی فراهم کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی شهرنگار در مشهد عنوان کرد:‌ خوش‌بختانه نگاه این جشنواره محدود به مشهد نبود و کل فضای کشور را مدنظر خود قرار داده بود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران اظهار کرد: قبل از برگزاری این اجلاس هم‌فکری‌های بسیار مناسبی با رسانه‌های مختلف انجام شد و این اجلاس یک بار دیگر خاطرنشان کرد که هر جا سخن از منافع و مصالح ملی در میان باشد اختلافات داخلی نادیده گرفته می‌شود.

حسینی ادامه داد: بخش اعظمی از موفقیت اجلاس عدم تعهد ناشی از همکاری و وفاق مناسب میان رسانه‌های داخلی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با اشاره به جشنواره امام رضا (ع) بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره تبدیل به بنیاد شده است و موظف است فرهنگ رضوی را نه تنها در سطح کشور بلکه در اقصی نقاط دنیا اشاعه دهد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول