اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کمبود مربی پرورشی در بردخون به شدت احساس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کمبود مربی پرورشی در بردخون به شدت احساس می‎شود، به طوری که از 26 مدرسه بردخون تنها هفت مدرسه مربی پرورشی دارند.

کمبود مربی پرورشی در بردخون به شدت احساس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر خلیل رضایی صبح امروز در نشست با فرهنگیان بردخون اظهار داشت: تحول بنیادین مهمترین وظیفه فرهنگیان از ابتدای سال تحصیلی است که این امر موجب رفع دغدغه مسئولان و لبخند رضایت رهبری از آموزش و پرورش خواهد شد و اجرای سند تحول بنیادین در این راستا از خواسته‎های دلسوزان نظام است.

وی افزود: برای تحقق این سند به حمایت بیش از پیش روحانیون در کنار دیگر اقشار نیاز داریم تا با عملیاتی شدن این نقشه راه هر چه زودتر به آنچه مطلوب نظام اسلامی است دست یابیم.

رضایی اضافه کرد: کار فرهنگی زمان‎بر و نیازمند هزینه و برنامه‎ریزی است که اگر حمایت نشود دغدغه مسائل دینی و مذهبی نیز محقق نمی‎شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: هم‎اکنون یک‌هزار و 970 مدرسه در استان تنها 360 مربی پرورشی دارند و 26 مدرسه منطقه بردخون دارای 7 مربی پرورشی است و کمبود مربی پرورشی به شدت احساس می‎شود.

امام جمعه بردخون نیز در این نشست گفت: فرهنگیان ایران اسلامی همواره حامی نظام، همراه و عاشق و دلباخته رهبری هستند.

حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی اظهار داشت: اهداف و تفکر معلمان در زمینه علمی و پرورشی با روحانیون یکسان است پس با مشارکت و همکاری نزدیک برای رفع کمبودها و استفاده کامل از ظرفیت‎های موجود تلاش کنیم.

وی افزود: انگیزه اصلی باید خدمت به جامعه، اسلام و انقلاب باشد و هدف ما تنها آموزش دانش‎آموز نمازخوان نباشد و به همه جوانب و حاشیه‎های کار توجه و دقت کنیم تا نسلی عاشق امام و رهبری و انقلاب تربیت کنیم.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: معلمان باید همیشه به دانش‌آموزان خود یادآور شوند که برای حفظ نظام و انقلاب سرمایه‎های زیادی هزینه شده و جوانان زیادی در این راه فدا شده‎اند و انقلاب ما مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران است.

امام جمعه بردخون خاطر نشان کرد: برخی کارها بدون هزینه و اعتبار نیز قابل اجرا است پس با بهره‎مندی از الگوی رفتاری و کرداری مناسب و امکانات موجود اهداف بلند را محقق سازیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب نه با لبخند دشمن شاد و نه با اخم آنان ناراحت و غمگین شویم و با یاری خدا و قدرت الهی به پیش رویم و قدر نعمت‌های خدادادی را که در اختیار داریم بدانیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول