اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌‌فقیه در استان قزوین:

روز قزوین باید برای جوانان الگوساز باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین گفت: همایش روز قزوین باید موجب ارتقای سطح فرهنگ و الگوسازی برای نسل جوان شود.

روز قزوین باید برای جوانان الگوساز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله محمدهادی باریک‌بین در طی پیامی در همایش تجلیل از نخبگان شهر قزوین که در سالن همایش دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین بار در سال جاری نهم شهریور ماه سال جاری را روز قزوین نام‌گذاری کردند که باید از این نام‌گذاری برای رشد و ارتقای فرهنگ قزوین به صورت بهینه استفاده کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: به بهانه روز قزوین اقدامات ارزنده‌ای توسط مسئولان شهر قزوین صورت گرفته است که مطمئنا با انجام دادن این اقدامات قزوین در آینده توسعه چشم‌گیری می‌یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه قزوین از پیشینه کهن تاریخی برخوردار است، ابراز کرد: این استان همچنین دارای قابلیت‌ها و استعدادهای نیروی انسانی قوی است که بر این اساس می‌تواند به شرایط بهتری نسبت به گذشته برسد.

باریک‌بین با بیان اینکه به مناسبت هفته "روز قزوین" برنامه‌های بسیاری در قزوین برگزار شده است، اذعان کرد: با اجرای این برنامه‌ها کمالات معنوی و مادی قزوین برای افراد بسیاری معرفی شده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین اضافه کرد: با معرفی و شناساندن استعدادها و ظرفیت‌های و تقویت آنها در استان قزوین می‌توانیم کمالات معنوی و مادی این شهر را ارتقا دهیم تا به الگودهی مناسب برای افراد بسیاری تبدیل شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه قزوین آثار فرهنگی بسیار غنی‌ دارد، بیان کرد: از طریق معرفی این فرهنگ به اقشار مختلف جامعه می‌توان سطح فرهنگ این استان را به نحو مطلوبی ارتقا داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول