اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

رقابت 9 مدعی در فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از آغاز نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان باشگاه‌های قم خبر داد.

رقابت 9 مدعی در فوتسال نوجوانان باشگاه‌های قم آغاز شد

سید رضا برقعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم، رقابت‌های فوتسال در رده‌های سنی پایه با هدف رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی پرطرفدار در بین نوجوانان و جوانان قمی به انجام می‌رسد.

وی بیان داشت: فوتسال در قم علاقمندان بسیاری دارد و وجود استعدادهای فراوان در این رشته این امکان را به کمیته فوتسال هیئت فوتبال و همچنین باشگاه‌های فعال در فوتسال قم می‌دهد که با آسودگی خاطر نسبت به برگزاری این رقابت‌ها تلاش کنند.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال رده سنی در ساختمان هیئت فوتبال استان قم با حضور سرپرستان تیم‌ها و مسئولان کمیته فوتسال هیئت فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.

وی بیان داشت: زمان تحویل مدارک تیم‌های رده سنی جوانان و نوجوانان فوتسال استان قم به منظور شرکت در لیگ فوتسال استان قم تا بیست و پنجم مرداد ماه در نظر گرفته شده بود و در نهایت 9 تیم در لیگ نوجوانان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

برقعی عنوان کرد: بدین ترتیب تیم‌های فوتسال رده سنی نوجوانان، امید، فراز، المپیاد، ثامن پایگاه میثاق، بسیج، پارسا و هلال اسپرت در سالن شهید حیدریان بازی‌های خود را برگزار می‌کنند تا قهرمان مشخص شود.

برقعی با تاکید بر اینکه هم قصد برنامه‌ریزی مطلوب به منظور برگزاری منظم و منسجم مسابقات استانی را داریم و هم به دنبال حضور پرقدرت در لیگ‌های کشور هستیم افزود: لیگ‌های استانی موجب بروز توانمندی‌های فوتسال قم می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت فوتسال قم با برگزاری مطلوب لیگ‌های استانی به خصوص در رده‌های پایه ادامه می‌یابد ابراز داشت: قم ظرفیت بسیار بالایی در فوتسال دارد که بسیاری از آنها از رده‌های سنی پایه در تیم‌های محلات و مسابقات و جام‌های درون استانی توانمندی خود را نشان می‌دهند.

برقعی تاکید کرد: کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم بعد از برگزاری شش دوره موفق رقابت‌های لیگ‌های دسته یک و دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم به این نتیجه رسید که برای ساماندهی تیم‌های رده‌های سنی پایه فوتسال استان به خصوص در مسابقات کشوری، لیگ‌های رده‌های سنی پایه را برنامه‌ریزی کرده و در سال جاری برگزار کند که در همین راستا بازی‌های لیگ رده سنی امید به انجام رسید و تیم‌های برتر این دوره از بازی‌ها معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت بیشتر فوتسال قم مستلزم سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه است عنوان کرد: ظرفیت فوتسال در استان قم خوب و در حال رشد و پیشرفت است، ضمن اینکه در سال‌های اخیر از استان‌های سازنده در فوتسال کشور بوده‌ایم.

دبیر کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم متذکر شد: با توجه به جلسات مختلفی که در هیئت فوتبال استان قم برگزار شد، امیدواریم امسال نیز اهداف این کمیته از برگزاری رقابت‌های لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های قم علاوه بر رده سنی بزرگسالان در رده‌های سنی پایه نیز با موفقیت تحقق یابد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول