اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب عنوان قهرمانی باشگاه‌های قم

اتحاد، نماینده قم در لیگ فوتبال نوجوانان کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال اتحاد نماینده قم در مسابقات فصل آتی لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شد.

اتحاد، نماینده قم در لیگ فوتبال نوجوانان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال نوجوانان اتحاد قم با کسب بهترین عملکرد در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم، ضمن کسب عنوان قهرمانی توانست جواز حضور در مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را نیز کسب کند.

این تیم که ترکیبی از فوتبالیست‌های بسیار مستعد استان قم است و با کمترین امکانات در مسابقات بالاترین سطح لیگ باشگاه‌های قم حضور یافته بود در نهایت بالاتر از دیگر مدعیان قهرمانی در جایگاه نخست ایستاد.

امسال 9 تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم حضور داشتند که در نهایت تیم‌ها در هشت هفته بازی‌ها به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت این تیم نوجوانان اتحاد بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار اتحاد قم که در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌های فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم قهرمانی خود را قطعی کرده بودند در هفته پایانی نیز دست پر از میدان خارج شدند تا قهرمانی مقتدرانه‌ای داشته باشند.

تیم فوتبال نوجوانان اتحاد قم در دیدارهای این فصل لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم موفق به کسب شش پیروزی و تنها یک تساوی شد و تنها تیم بدون باخت این رقابت‌ها لقب گرفت تا با کسب 20 امتیاز به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

قهرمانی فوتبالیست‌های نوجوان اتحاد قم در حالی رقم خورد که جدال برای کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های فوتبال نوجوانان سوهان گل‌محمد و صبای قم بود که در این رقابت این تیم سوهان گل‌محمد بود که گوی سبقت را از رقیب خود ربود و در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم فوتبال نوجوانان اتحاد قم در دیدار هفته پایانی برابر تیم نوجوانان ایران جوان به میدان رفت و در حالی که کاملاً در طول 90 دقیقه بر حریف خود احاطه داشت، موفق شد این تیم را با نتیجه جالب توجه هشت بر صفر شکست داده و مقتدرانه قهرمان شود.

این در حالی است که تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل‌محمد نیز در جدال با هما به برتری پنج بر یک رسید و نوجوانان فوتبالیست صبای قم هم در دیدار با تیم ارم‌ساز به برتری قاطع هفت بر یک رسیدند اما در نهایت تیم سوهان گل‌محمد با کسب 18 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم فوتبال صبای قم با کسب 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بدین ترتیب تیم فوتبال نوجوانان اتحاد باید در فصل آینده رقابت‌های لیگ فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به عنوان نماینده قم به مصاف حریفان برود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول