اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

دبیرستان‌های ناحیه یک ساری یک‌نوبته شدند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: تمام دبیرستان‌های ناحیه یک ساری یک‌نوبته شدند.

دبیرستان‌های ناحیه یک ساری یک‌نوبته شدند

اردلان فریدونی در حاشیه برپایی نمایشگاه پروژه مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه پروژه مهر از مجموعه برنامه‌های سال تحصیلی جدید در مرکز مازندران است، اظهار داشت: بهسازی،آماده‌سازی، ساماندهی مدارس، سازماندهی نیروهای فرهنگی و دانش‌آموزان و تهیه کتب درسی از موضوع‌های مهم قابل پیگیری در پروژه مهر در آغاز سال تحصیلی است.

وی تصریح کرد: موضوع‌های پروژه مهر در طول سال تحصیلی مورد پیگیری آموزش و پرورش در استان و شهرستان‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه بعد از آغاز سال تحصیلی برنامه‌های پروژه مهر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: برای اجرای دقیق پروژه مهر در سال تحصیلی و اجرای سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت کارهای کارشناسی انجام می‌شود.

فریدونی با اعلام اینکه تمام توجه مسئولان امر تعلیم و تربیت به ایجاد فضای مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان است، تصریح کرد: پروژه مهر باید از سوی مدیران، معاونان و معلمان مدارس شهرستان ساری جدی گرفته می‌شود.

وی نمایشگاه پروژه مهر که در حاشیه مصلی نماز جمعه ساری برگزار شد را در سه بخش عنوان کرد و گفت: بخش پشتیبانی، آموزشی و تربیتی از غرفه‌های نمایشگاهی بود که در معرض دید و ارزیابی نمازگزاران قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری اظهار داشت: نخستین نمایشگاه پروژه مهر در سطح استان امروز با همکاری مسئولان ستاد اقامه نماز جمعه ساری در مرکز استان برپا شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تمام دبیرستان‌های ناحیه یک ساری یک‌نوبته شدند، تصریح کرد: 97 درصد مدارس راهنمایی ناحیه یک ساری یک‌نوبته صبح هستند.

وی هوشمندسازی مدارس به ویژه پایه ششم ابتدایی را در اولویت برنامه‌های پروژه مهر در سال تحصیلی جدید دانست و گفت: 100 درصد مدارس ابتدایی در پایه ششم هوشمندسازی و از اختلاط خارج شده است.

فریدونی سرجمع مدارس هوشمندسازی ناحیه یک ساری را 97 درصد عنوان کرد و ادامه داد: 87 درصد مدارس ابتدایی ناحیه یک ساری از حالت اختلاط خارج شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان جوانان و نوجوانان با هدف سازندگی و بهسازی مدارس امسال 32 مدرسه ناحیه یک شهرستان ساری در طرح هجرت سه شرکت داده شدند، خاطرنشان کرد: مدارس ناحیه یک ساری در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی است.

وی تاسیس مدرسه شاهد پسران را از اقدامات سال جاری آموزش و پرورش ناحیه یک ساری دانست و گفت: امسال با فراهم ‌آوردن امکانات مدرسه شاهد پسران پذیرای 390 دانش‌آموز با 14 کلاس است.

فریدونی تصریح کرد: در سال جاری دو مدرسه قرآنی در مقطع ابتدایی به مدارس قرآنی ناحیه یک ساری اضافه شد.

انتهای پیام/ز10/گ1003

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول