اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر:

مصرف برق بوشهری‌ها 7 برابر تهرانی‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، گفت: مشترکان بوشهری هفت برابر مشترکان تهرانی برق مصرف می‎کنند.

مصرف برق بوشهری‌ها 7 برابر تهرانی‌هاست

سیدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: شرایط جوی و گرم بودن هوای 9 ماه از سال در استان بوشهر موجب شده میران مصرف برق توسط مشترکان بوشهری بسیار بیشتر از مصرف مشترکان تهرانی باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه شبکه توزیع در سطح استان افزود: در شهرستان دیلم 46 دستگاه پست هوایی به قدرت 14 هزار و 490 کاوا احداث شده است که موجب افزایش 18 درصدی ظرفیت در این شهرستان شده است.

رضوی اضافه کرد: همچنین 28 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی با افزایش هشت درصدی شبکه‎های موجود ایجاد شده است.

وی از نصب 290 دستگاه چراغ روشنایی معابر با افزایش شش درصدی به منظور توسعه پرو‎ژه‎های روشنایی در شهرستان دیلم خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: همچنین هزار انشعاب جدید با افزایش هشت درصدی در شهرستان دیلم فروخته و نصب شده است.

رضوی بیان کرد: در مجموع در بخش عمران و توسعه شهری و روستایی شهرستان دیلم یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: هزینه‎های انجام شده در بخش‎های مربوط به سرویس و نگهداری و تعمیرات شبکه و تاسیسات و بهره‎برداری توزیع برق شامل مصالح و دستمزد پیمانکار بیش از 600 میلیون تومان است که موجب افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه و کاهش چشمگیر خاموشی‎های مشترکین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و متقاضیان برق در بخش مشترکین بیش از 200 میلیون تومان هزینه شده است، ضمن اینکه کل هزینه‎های بخش عمرانی و توسعه و تعمیر و نگهداری مشترکین بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول