اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

دستگاه‏های کاهنده مصرف برق مورد تایید نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: دستگاه‏هایی با عنوان کاهنده مصرف برق مورد تایید شرکت توزیع برق استان سمنان نیست.

دستگاه‏های کاهنده مصرف برق مورد تایید نیست

سیدمحمد موسوی‏زاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: تعدادی افراد سودجو با روش‏های مختلف اطلاع‏رسانی نظیر تلفن، پیام کوتاه، پخش بروشور، مراجعه حضوری و ... به تبلیغ و فروش دستگاه‏هایی با عنوان کاهنده مصرف برق با نصب در منازل و محل کار اقدام می‏کنند.

وی تصریح کرد: آنها بعضاً اظهار می‏کنند که این دستگاه‏ها مورد تایید وزارت نیرو نیز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خطاب به همه مشترکان برق تصریح کرد: شرکت توانیر هیچ نوع دستگاه کاهنده مصرف برق را تایید نکرده و بهره‏گیری از این وسایل مورد تایید و مجاز نیست.

موسوی‏زاده اضافه کرد: در صورت استفاده و وارد آمدن ضرر و زیان به انشعابات برق مشترکان، وزارت نیرو هیچ‏گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تاکید بر لزوم هوشیاری بیش از پیش مشترکان برق در این زمینه بیان داشت: اخیراً شاهد این‏گونه تحرکات سودجویانه و تبلیغات غیرواقعی از سوی فرد یا افرادی سودجو هستیم که در تلاش هستند با ایجاد نگرانی در مردم و مشترکان برق استان، از این فرصت برای تبلیغ و فروش چنین دستگاه‏هایی به نفع خود بهره‏برداری کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول