اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق کردستان خبر داد

افزایش 12 درصدی مصرف برق در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل توزیع برق کردستان از افزایش 12 درصدی مصرف برق در کردستان در سه ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

افزایش 12 درصدی مصرف برق در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدمصطفی نجفیان عصر امروز در نشست هم‌اندیشی صنعت آب و برق با رسانه ملی اظهار داشت: این میزان رشد مصرف علی‌رغم افزایش بیش از 30 هزار مشترک جدید، تا حدودی  غیرمنطقی و غیرطبیعی است و باید به نحو مقتضی به اطلاع مشترکین و شهروندان برسد.

رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان بر نقش اطلاع‌رسانی به موقع از برنامه قطعی آب و برق در ژ افزایش رضایتمندی مشترکین تاکید کرد.

نجفیان خاطرنشان کرد: در صورتی که مشترکین به‌موقع و به نحو مطلوب از قطعی آب و برق مطلع شوند، می‌توانند برنامه‌ریزی بیشتری برای زمان خود داشته باشند و رضایتمندی آنان از صنعت آب و برق بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به شروع فصل گرما افزود: صدا و سیما یکی از رسانه‌های فراگیر است و استفاده از ظرفیت آن در مدیریت مصرف آب و برق در فصل گرم سال نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ضمن یادآوری تاثیر قانون هدفمندسازی یارانه بر کاهش مصرف برق در سال گذشته، تصریح کرد: بررسی میزان مصرف مشترکین در سه ماه اول سال‌جاری نشان می‌دهد که در این بازه زمانی شاهد افزایش 12 درصدی مصرف برق به نسبت مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

وی افزود: انتظار ما از رسانه ملی و سایر رسانه‌های استان این است که با دعوت از کارشناسان و مدیران صنعت آب و برق، شهروندان را از روش‌های جدید کاهش و مدیریت مصرف مطلع سازند.

نجفیان با اشاره به اقدامات قابل توجه و اساسی وزارت نیرو در استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پروژه‌های متعددی از سوی وزارت نیرو چه در حوزه آب و برق در استان در دست اجراست که آگاهی بیشتر از این پروژه‌های مهم در ایجاد امید و دلگرمی در بین مردم تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این نشست خواستار تعامل بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه ملی شد.

رضا علی‌نژاد گفت: برخلاف بسیاری از مسئولین استانی، مدیران صنعت آب و برق استان به خوبی به نقش اطلاع‌رسانی از خدمات دستگاه خود واقف هستند و رسانه ملی آماده انجام هر گونه همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی از خدمات دولت در این حوزه است.

وی در پایان افزود: صدا و سیما ظرفیت‌های خوبی در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از آب و برق را داراست و از این جهت لازم است مدیران این حوزه توجه و تاکید بیشتری در زمینه تولید برنامه‌های مشارکتی داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول