اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون پیشکسوتان سپاه کاشان:

مهم‌ترین طرح فرهنگی بسیج طرح صالحین است

خبرگزاری فارس: دبیر کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کاشان گفت: مهم‌ترین طرح فرهنگی بسیج سپاه برای بازنشستگان و پیشکسوتان طرح فرهنگی صالحین است.

مهم‌ترین طرح فرهنگی بسیج طرح صالحین است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن قطان کاشانی در مراسم محفل انس با قرآن پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه این شهرستان با اشاره به این سخن امام راحل، طرح صالحین را در راستای رسالت انبیا و بصیرت بسیجیان دانست و گفت: طرح صالحین 70 درصد کار و فعالیت بسیجیان را شامل میشود‌.
وی یکی از فعالیت‌های مهم کانون پیشکسوتان سپاه را طرح قرآنی در حقله‌های صالحین اعلام و تصریح کرد: در هر یک از حلقه‌های صالحین 30 نفر به همراه یک سرگروه فعالیت دارند و در این طرح با قرآن و نکته‌های قرآنی آشنا میشوند.
دبیر کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه کاشان یادآور شد: هریک از گروه‌های صالحین پیشکسوتان سپاه این شهرستان از 15 تا 30 نفر با یک نفر سرگروه عضویت دارند تا فعالیت‌های خود را مساجد محل خود انجام دهند.
وی عضویت داوطلبان را در گروه‌های صالحین در سه شاخه عضویت عادی، عضویت فعال و بسیجی کادر ذکر و خاطرنشان کرد: به تناسب فعالیت، افراد در هریک از سه شاخه عضویت دارند.
قطان کاشانی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های کانون پیشکسوتان بسیج سپاه کاشان اظهار داشت: ارائه تسهیلات بانکی، وام ازدواج فرزندان، وام‌های معیشتی برای مسکن و درمان بیماریهای صعب‌العلاج، صدور کارت‌های یکسان‌سازی، همایش‌های فرهنگی، اردوهای راهیان نور و مشهد مقدس، اشتغال فرزندان، رفع مشکلات اداری پیشکسوتان سپاه و دیدار با بازنشستگان را از جمله فعالیت‌های کانون پیشکسوتان بسیج سپاه کاشان برشمرد.
وی همچنین برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، مسابقات قرآنی، تواشیح و قرائت سنتی قرآن را از دیگر برنامه‌های کانون پیشکسوتان سپاه کاشان اعلام کرد.
مسئول کانون بازنشستگان بسیج سپاه کاشان نیز در این مراسم با اشاره به تأسیس این کانون در سال 85 گفت: در حال حاضر بیش از 500 نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان بسیج سپاه این شهرستان در این کانون عضویت دارند.
علی اصغرصادقی افزود: کانون بازنشستگان بسیج سپاه کاشان با هدف پیگیری امور بازنشستگان و پل ارتباطی بین بازنشستگان و بسیج سپاه تاسیس شده‌است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول