اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد

آمادگی شمشیرباز المپیکی برای برگزاری کلاس آموزشی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: مجتبی عابدینی شمشیرباز المپیکی کشورمان اعلام آمادگی کرد تا با مشخص شدن وضعیت تحصیلش در این شهرستان به رایگان برای علاقه‌مندان شمشیربازی در این شهرستان کلاس آموزشی بگذارد.

آمادگی شمشیرباز المپیکی برای برگزاری کلاس آموزشی در مازندران

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: مجتبی عابدینی شورمستی شمشیرباز المپیکی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های 2012 لندن اعلام آمادگی کرد تا با مشخص شدن وضعیت تحصیلش در این شهرستان به رایگان برای علاقه‌مندان شمشیربازی کلاس آموزشی بگذارد.

جمشیدپناه گفت: عابدینی عضو تیم ملی شمشیر بازی جمهوری اسلامی ایران در اسلحه سابر از سوادکوه مازندران است که اردیبهشت ماه امسال پس از 37 سال در رقابت‌های زون آسیا و اقیانوسیه در ژاپن توانست جواز حضور در المپیک لندن را کسب کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه این شمشیرباز مازندرانی برای نخستین بار سهمیه‌ تاریخ شمشیربازی ایران در المپیک را از آن خود کرد، یادآور شد: عابدینی در این دوره از رقابت‌ها با شکست مقابل حریف رومانیایی از دور رقابت‌ها حذف شد.

وی با تاکید بر اینکه آمل در هفته دفاع مقدس امسال صاحب خانه تخصصی شمشیربازی می‌شود، گفت: دومین خانه شمشیربازی مازندران پس از قائمشهر با موافقت رئیس این فدراسیون در آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

جمشیدپناه در پایان با اعلام اینکه برای تجهیز و ساخت پیست زمینی و لوازم شمشیربازی 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است، تصریح کرد: این خانه در کنار سالن ورزشی سرپوشیده 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل قرار داشته و امیدواریم با وجود مربیان برجسته شمشیربازی در مازندران شاهد درخشش ملی‌پوشان زیادی از این شهرستان در رشته شمشیربازی باشیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول