اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین زهرا خبر داد

راهیابی 2 کیک بوکسینگ‌کار بویین زهرایی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا از راهیابی دو تن از کیک بوکسینگ‌کاران این شهرستان به اردوی تیم ملی این رشته خبر داد.

راهیابی 2 کیک بوکسینگ‌کار بویین زهرایی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علیرضا حیدری عصر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران شهرستان بویین زهرا با اشاره به راهیابی دو تن از ورزشکاران این شهرستان به اردوی تیم ملی فول کیک بوکسینگ کشوری اظهار کرد: اردوی تیم ملی این رشته از روز‌های آینده با حضور جمعی از ورزشکاران آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا افزود: در حوزه ورزش‌های شهروندی این شهرستان تاکنون توانسته فعالیت‌های بسیار اثرگذاری را به انجام برساند که موجب رضایت بسیاری از شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش‌های همگانی در حال حاضر ضرورت بسیار مهم در وزارت ورزش و جوانان است، تصریح کرد: مهم‌‌ترین دلیل ضروری بودن این عرصه به این دلیل است که نشاط و تحرک همواره عامل موفقیت و رشد جامعه بوده و در سایه نشاط است که جامعه به سوی آرمان‌های والا سوق می‌یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا ادامه داد: موفقیت ورزشکاران بویین زهرایی در مسابقات مختلف فوتسال، تیراندازی، شنا و جام‌های مختلف درون باشگاهی در طول 5 ماه نخست سال جاری بیانگر اراده بالای جوانان این شهرستان است.

حیدری بیان کرد: در تلاش هستیم تا با ایجاد و راه‌اندازی کانون‌های ورزشی در سراسر این شهرستان زمینه را برای استعدادیابی هرچه بیشتر ورزشی در نوجوانان و دانش‌آموزان مهیا کنیم.

وی ادامه داد: طراحی ساختارهای نو در سیستم استعدادیابی نیز باید در اولویت برنامه‌های ورزشی قرار داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه کمبود اعتبار دغدغه توسعه بسیاری از رشته‌های ورزشی است، عنوان کرد: لازم است که این مشکل با مساعدت‌های مسئولان استانی و شهرستانی برطرف شود.

حیدری ادامه داد: توسعه همه‌جانبه و علمی کردن ورزش از فعالیت‌های شاخص اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا است.

وی اضافه کرد: در هفته‌های‌ آتی طرح ساماندهی ورزشکاران به صورت جدی در این شهرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول