اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان:

تجلیل از پیشکسوتان آبادان استمرار پیدا کند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان گفت: با توجه به کثرت بزرگان ورزشی در آبادان، باید تجلیل از پیشکسوتان ورزشی در این شهر استمرار پیدا کند.

تجلیل از پیشکسوتان آبادان استمرار پیدا کند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حمید سالمی در زمان برگزاری مسابقه فینال بزرگداشت پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال آبادان اظهار کرد: برگزاری چنین گردهمایی‌هایی قابل تقدیر بوده و ورزش استان خوزستان به چنین اتفاقاتی نیاز دارد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: چهره‌ای همانند فاروق فتاحی که از بزرگان و افتخارات ورزش استان خوزستان به ‌شمار می‌رود باید در آینده نزدیک مورد تجلیل واقع شده و تکریم شود.
رئیس کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان افزود: با توجه به کثرت بزرگان ورزشی در آبادان باید تجلیل از پیشکسوتان ورزشی در این شهر استمرار پیدا کند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت پیشکوستان تیم فوتبال استقلال آبادان خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال هستم که در کنار یاد کردن از بزرگان فوتبال آبادان در این مراسم یادی هم از پیشکسوتان زنده این منطقه همانند حسین بهاریان، محمد بغلی و محمد شریفی شد.
سالمی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستم که اداره ورزش و جوانان آبادان با حمایت از چنین مراسم‌هایی در هر چه بهتر برگزار شدن آنها شرکت کرده و در برنامه‌های آتی خود این‌گونه مسابقاتی را جای دهد.
انتهای پیام/صا30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول