اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار

طرح آبرسانی چشمه باغ رستم به لردگان اجرا می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح انتقال آب از چشمه باغ رستم به شهر لردگان با تخصیص بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار اجرا می‎شود.

طرح آبرسانی چشمه باغ رستم به لردگان اجرا می‎شود

اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با اجرای طرح انتقال آب از دهنو به شهر ناغان مشکل تأمین آب شرب مردم شهر ناغان برطرف خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز در راستای انجام این پروژه را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این طرح از جمله طرح‌های بزرگ شرکت آب و فاضلاب این استان است که با اجرایی شدن آن، مشکل بسیاری از ساکنین این منطقه رفع می‎شود.

یزدانی با اشاره به مجموع اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح، افزود: اجرای بیش از شش کیلومتر از خط انتقال آب با هدف انتقال 250 میلی لیتر آب در ثانیه و به کارگیری دستگاه پمپاژ آب مدرن از جمله این اقدامات محسوب می‎شود.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری اجرای طرح انتقال آب از چشمه برم لردگان را یکی دیگر از طرح‌های آبرسانی این شرکت برشمرد و گفت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته برای انجام این پروژه نیز بیش از یک میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح انتقال آب از چشمه باغ رستم به شهر لردگان نیز یکی دیگر از طرح‌های عظیم این شرکت است که با اجرای این طرح مشکل کم آبی مردم این شهر تا حدود بسیاری برطرف خواهد شد.

یزدانی اعتبار مورد نیاز به منظور اجرای این پروژه را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر انتقال آب مورد نیاز مردم این شهر ساخت دیواره بتونی برای جلوگیری از سیل و همچنین آبگیری و کلرزنی در محل چشمه نیز صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب از سوی شهروندان تأکید کرد و گفت: با توجه به بروز پدیده خشکسالی و کاهش شدید منابع آبی لازم است تا مردم به منظور جلوگیری از جیره‌بندی آب به ویژه در فصل گرم تابستان در مصرف آب نکات لازم را رعایت کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول