اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی توسط پیمانکاران ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی توسط پیمانکاران را ضروری خواند.

تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی توسط پیمانکاران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن بیگلری ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی آب و فاضلاب شهرستان سقز اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه و رسالت تمامی مسئولان بوده و باید در این راستا تلاش گسترده‌ای صورت گیرد.

وی جلب اعتماد و رضایت مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید در این راستا نهایت تلاش را به کار بست.

وی همچنین از تلاش و زحمات مدیریت و پرسنل شهر سقز در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مردم تقدیر و بر سرعت اجرای پروژه های مذکور تاکید کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر سقز نیز در جریان این بازدید اظهار کرد: پروژه‌های مهم عمرانی در دست اجرا این امور که امروز مورد بازدید قرار گرفت، شامل اصلاح شبکه آب بلوار هفت تیر به طرف شهرک دانشگاه، پروژه آبرسانی شهرک قوخ و کمربندی شهرک دانشگاه، پروژه تکمیل و تجهیز ایستگاه پمپاژ فاضلاب اصلی شهر در راستای ارتقای سلامت محیط زیست و جلوگیری از آلودگی رودخانه و همچنین پروژه اصلاح شبکه آب از میدان انقلاب و خیابان ساحلی تا انتهای خیابان بسطامی و از میدان قدس تا میدان جمهوری اسلامی است.

مظفر صالحی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی همچنین در خصوص اقدامات موثر انجام گرفته در راستای کاهش هدر رفت آب گفت: خوشبختانه این امور با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و حمایت‌های مدیران و مسئولان دلسوز استان و شهرستان توانسته است با اصلاح و توسعه شبکه آب و تعویض کنتورهای خراب و آبرسانی به تمام سکونت‌گاه‌های غیررسمی اقدامات موثری را در راستای کاهش چشمگیر هدر رفت آب انجام دهد.

وی در ادامه خواستار حمایت نماینده شهرهای سقز و بانه در خصوص اختصاص اعتبارات عمرانی مورد نیاز برای اجرای زیرساخت‌ها از جمله بازسازی شبکه‌های فاضلاب شهر سقز به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول