اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن پایان آبرسانی به روستاهای دیلم برگزار شد

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: با اجرای عملیات آبرسانی به روستای شیرونک جشن آبرسانی به روستاهای دیلم برگزار شد.

جشن پایان آبرسانی به روستاهای دیلم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم ماشاءالله احمدی در جمع مردم و مسئولان دیلم افزود: کل اعتبار پروژه آبرسانی به روستای شیرونک چهار میلیارد ریال در نظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد ریال آن مصوب شده است.

احمدی اضافه کرد: طول این پروژه 13.5 کیلومتر است که در مدت کمتر از شش ماه به اتمام می‌رسد و حدود 15 خانوار را زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان را گام مهمی در راستای اشتغال و توسعه شهرستان عنوان کرد.

فرماندار دیلم ادامه داد: شهرستان دیلم نخستین شهرستان در استان بوشهر است که عملیات اجرایی گازرسانی به روستاها را با گازرسانی به روستاهای سیامکان، گزالوری و بنه اسماعیل آغاز کرد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته شهرک صنعتی دیلم به عنوان شهرک صنعتی خاص تصویب شده که این مهم باعث رونق صنعت در این منطقه خواهد شد.

احمدی خاطر نشان کرد: با نصب یک دستگاه ترانس و افزایش ظرفیت پست 66 کیلوولت دیلم مشکل قطعی و خاموشی در این شهرستان به حداقل خواهد رسید.

وی راه‌اندازی سالن ورزشی رزمی پوریای ولی دیلم با حضور استاندار بوشهر، افتتاح طرح هادی روستاهای حصار و مظفری شمالی، خانه عالم عامری و امام حسن (ع)، بهره‌برداری از سردخانه اجساد متوفی دیلم، مخزن هوایی آب شرب روستای مظفری و باباحسنی را هدیه دولت به مردم ولایتمدار شهرستان دیلم عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم تصریح کرد: پروژه‌های گازرسانی به شهر امام حسن (ع)، فاز دو ساحل‌سازی دیلم، حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده، فاز 2 و 3 ساحل‌سازی بندر امام حسن (ع)، مرغداری 3 هزار قطعه‌ای بویرات و قنات، استخر سرپوشیده دیلم، خوابگاه ورزشکاران دیلم و خیابان شیلات امام حسن (ع) از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی بود که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی از نوسازی چهار مدرسه در این شهرستان خبر داد و افزود: مجموع اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌هایی که در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح شد بیش از 20 میلیارد تومان است.

فرماندار دیلم ضمن تقدیر از امام جمعه دیلم و اعضای شورای اداری شهرستان در اجرای برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: کسب رتبه 17 در المپیک 2012، برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران و دستیابی به چند سلاح موشکی سه دستاورد و موفقیت بزرگ دولت و ملت ایران بوده است. 

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول