اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اختلاس 3 هزار میلیاردی سبب سرشکستگی نظام بانکی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات گفت: این اختلاس برای نظام بانکی کشور سبب سرشکستگی است.

اختلاس 3 هزار میلیاردی سبب سرشکستگی نظام بانکی است
 مهدی مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات را یک نقطه ضعف بزرگ برای نظام بانکی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: اختلاس در بانک صادرات برای نظام بانکی کشور سبب سرشکستگی است که افرادی 3 هزار میلیارد تومان اختلاس و با این پول شرکت‌هایی را خریداری کنند.
وی کوتاهی و سهل انگاری مسئولان نظام بانکی کشور را در وقوع اختلاس در بانک صادرات را شگفت‌انگیز خواند و افزود: هر کسی که مسئول بوده و روزنه‌ای را برای اختلاس بازکرده در انجام وظایف خود بسیار کوتاهی کرده است، مگر امکان دارد چنین پولی اختلاس شود و کسی نفهمد.
مهدی‌زاده باز پس‌گیری تمام پول‌های اختلاس شده را از عاملان اختلاس در بانک صادرات را خواستار شد و بیان داشت: باید پول‌ها را به بیت‌المال بازگردانیم و از این پس هوشیار باشیم که چنین اتفاقی دوباره روی ندهد.
وی اصلاح قوانین بانکی کشور را در جهت بستن راه‌های تخلف و سو استفاده از منابع ملی کشور را یکی از راه‌حل‌ها برای پرهیز از تکرار دوباره مواردی همانند اختلاس در بانک صادرات خواند و گفت: تمام کسانی که  مسئولیتی در نظام دارند باید سعی کنند نسبت به رفع نواقصی که موجب سو استفاده افراد از منابع مالی کشور می‌شود، اقدام کنند.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی از بین بردن حاشیه امنیت برای سو استفاده گران از منابع مالی کشور را از سوی نهادهای مربوطه خواستار شد و اذعان داشت: دیگر نباید کسی که استفاده نادرستی از بیت‌المال کرده حاشیه امنیت داشته باشد و هر کاری که دلش خواست را بکند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول