اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن ایران اعلام کرد:

نجات 6 هزار واحد تولیدی با مبلغ اختلاس اخیر / بایکوت نظام بانکی‌

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت: مبلغی که در اختلاس بزرگ بانکی از سیستم بانکی خارج شد، می‌توانست 6 هزار واحد تولیدی کشور را نجات دهد.

نجات 6 هزار واحد تولیدی با مبلغ اختلاس اخیر / بایکوت نظام بانکی‌
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هادی غنیمی‌فرد امشب در نخستین همایش تجلیل از 100 برند برتر آذربایجان‌شرقی خواستار کم‌رنگ شدن دخالت مسئولان و دولت در فعالیت‌های اقتصادی شد.
وی با بیان اینکه مسئولان در زمینه حمایت از تولید و اقتصاد کار مثبتی انجام نمی‌دهند، اظهار داشت: مالیات بر ارزش افزوده قفلی بر پای تولید  است که مشکلات فراوانی را برای عرصه تولید فراهم کرده است.
غنیمی‌فرد افزود: سیستم بانکی کنونی نیز مشکلات زیادی برای عرصه تولید فراهم کرده و اختلاس اخیر گسترده بانکی نشان از ضعف این سیستم بوده است.
رئیس خانه صنعت ومعدن ایران گفت: مبلغی که در اختلاس بزرگ بانکی از سیستم بانکی خارج شد، می‌توانست 6 هزار واحد تولیدی کشور را نجات دهد.
 
نظام بانکی سیاستی دشمن‌گونه با تولیدکنندگان نداشته باشد
وی اظهارکرد: تولید کنندگان کشور در برابر تحریم‌ها با قدرت ایستاده‌اند تا نشان دهند آمریکا و غرب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما انتظار نداریم تا نظام بانکی کشور سیاستی دشمن گونه با تولید کنندگان داشته باشد.
 
بایکوت نظام بانکی توسط تولید‌کنندگان
غنیمی‌فرد تاکید کرد: نظام بانکی کشور بداند که اگر مقررات نادرست خود را اصلاح نکند از سوی تولید کنندگان و فعالان اقتصادی بایکوت خواهد شد.
رئیس خانه صنعت و معدن ایران یادآور شد: در حالی که سودهای کلان بانکی کمر تولید کنندگان را شکسته، شاهد ضبط دارایی برخی فعالان اقتصادی توسط بانک‌ها هستیم.
 
رئیس‌جمهور را در مبارزه با مفاسد اقتصادی تهدید به استیضاح کردند
وی با بیان اینکه دولت در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی برنامه‌ریزی داشته است، گفت: متاسفانه مبارزه رئیس جمهور با این سیستم نادرست با انواع تهدیدها و کارشکنی‌ها مواجه شد و حتی رئیس‌جمهور را تهدید به استیضاح کردند.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول