اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس:

مقام معظم رهبری نقشه راه سران جنبش عدم تعهد را ترسیم کردند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران نقشه راه این کشورها و سازمان ملل و شورای امنیت را ترسیم کردند.

مقام معظم رهبری نقشه راه سران جنبش عدم تعهد را ترسیم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از واحد ارتباطات رسانه‌ای نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا نوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران افزود: انعکاس وسیع و گسترده بیانات مقام معظم رهبری و استقبال سران کشورها از این فرمایشات نشان از نفوذ بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای غیراسلامی دارد.

وی با اشاره به آرمان امام خمینی(ره) در خصوص اینکه باید انقلاب اسلامی جهانی شود و این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود، اذعان داشت: چنین استقبال بی‌نظیری از ترسیم نقشه راه مقام معظم رهبری برای سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت حکایت از این دارد که افق‌های روشنی از جهانی شدن انقلاب اسلامی به چشم می‌خورد.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: همانطوری که معظم‌له نیز تاکید کردند خوشبختانه چشم‌انداز تحولات جهانى، نویدبخش یک نظام چند وجهى است که در آن، قطب‌هاى سنتى قدرت جاى خود را به مجموعه‌اى از کشورها و فرهنگ‌ها و تمدن‌هاى متنوع و با خاستگاه‌هاى گوناگون اقتصادى و اجتماعى و سیاسى می‌دهند.

نوری با تاکید بر اینکه بدون تردید اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران را می‌توان یک برد دیپلماتیک برای کشورمان خواند، چراکه در شرایط کنونی تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه کشورمان،  بیانات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه پیش روی سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت و کشورهای عضو جنبش عدم تعهد انعکاس وسیعی در سطح جهان داشته است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول