اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

نیکزاد استانداری خدوم برای کهگیلویه و بویراحمد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با اشاره به فعالیت‌های دلسوزانه اکبر نیکزاد در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیکزاد استانداری خدمتگزار برای کهگیلویه و بویراحمد بود.

نیکزاد استانداری خدوم برای کهگیلویه و بویراحمد بود

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اظهار رضایت از عملکرد اکبر نیکزاد در این استان اظهار کرد: با توجه به این که استاندار سابق از پشتوانه مرکزی خوبی برخوردار بود و همچنین دلسوزانه در خدمت به استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد از رفتن ایشان ناراحت شدم.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: استاندار جدید هم آن گونه که شنیده می‌شود برای خدمت به استان می‌آید و امیدواریم با درایت خود طرح‌های ناتمام نیکزاد را تکمیل کند.

وی در ادامه استاندار را نماینده عالی دولت در استان برشمرد و ابراز کرد: همه ما انتظار خدمت داریم چرا که این استان به واسطه زیر بار نرفتن رژیم طاغوت محرومیت‌هایی را در تاریخ به دوش کشیده و امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت و سوی توسعه و تعالی حرکتی انقلابی را آغاز کرده که حضور استاندار خدمتگزار و کاردان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

تعصب‌های بی‌جا سم مهلکی برای جامعه است 

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال 73 مبنی بر کنار گذاشتن تعصبات قومی و طایفه‌ای افزود: بعد از دشمنی رژیم طاغوت به استان دومین ضربه را تعصبات قومی و طایفه‌ای بر پیکره ما وارد کرده که امری خلاف دین محسوب می‌شود.

حسینی در ادامه بیان کرد: انتظار می‌رود نسل جدید و تحصیل کرده این تعصبات بی‌جای فکری را کنار گذاشته و به صورت کلان فکر خود را پرورش دهند تا با مدیریت بسته فکری ضربه‌ای به جامعه وارد نکنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود در استان گفت: تأسف‌بار است اگر تلاش نکرده و استان را که دارای استعدادهای بالقوه و بالفعل فراوانی می‌باشد به سمت و سوی پیشرفت و تعالی سوق ندهیم و از حرکت و پویایی باز داریم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول