اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد تنها با اراده برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مردم بویراحمد و دنا تنها با اراده مسئولان برطرف می‌شود.

مشکلات کهگیلویه و بویراحمد تنها با اراده برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی امروز در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و کنونی این استان اظهار کرد: مهندس اکبر نیکزاد اگر چه مدت کوتاهی در استان ما بود ولی خدمات ارزشمندی به مردم کهگیلویه و بویراحمد و مناطق محروم داشت که همواره قدردان آن هستیم.

عضو مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مصلحت دولت این بود که نیکزاد به استان دیگری برود و امیدواریم که در مسئولیت جدید خود موفق باشد و معتقدیم خدمت‌ کردن جا و مکان نمی‌شناسد.

زارعی با بیان اینکه تاکنون پس از انقلاب در استان در 12 مراسم تودیع و معارفه استانداران شرکت کرده‌ام تاکید کرد:‌ این تودیع و معارفه یک تفاوت عمده با 11 آئین دیگر داشت و آن اینکه صابری استاندار جدید ما تجربه استانداری در دو استان دیگر را داشته و با کوله‌باری از تجربه این مسئولیت را پذیرفته است.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان امیدوار هستند که صابری استاندار جدید با انرژی مضاعفی که با خود آورده بتواند موجب رونق کارها شده چرا که هدف مشترک همه ما پیشرفت این استان و جدایی از بند محرومیت است.

زارعی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد را مصمم برای کمک و همراهی با استاندار جدید دانست و گفت:‌ همه شرایط در استان ما مهیا بوده و تحلیلی که از مشکلات داریم این است که تنها با قوه اراده و همت مضاعف می‌توان محرومیت‌ها را از میان برد.

عضو مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد همه مدیران این استان را در برابر خون شهیدان مسئول دانست و خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم وقتی مسئولی می‌خواهد از این استان برود مردم به واسطه خدمات از او به نیکی یاد کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول