اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه معارفه معکوس شد

ابتدا استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و سپس معارفه استاندار اردبیل انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: به دنبال لغو مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل به دلیل لغو شدن پرواز وزیر کشور، فردا ابتدا استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد معرفی شده سپس استاندار اردبیل معارفه می‌شود.

ابتدا استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و سپس معارفه استاندار اردبیل انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با لغو مراسم معارفه عصر امروز استاندار اردبیل که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و عدم فرود هواپیمای حامل وزیر کشور در فرودگاه اردبیل انجام شد، مقرر شد صبح فردا مراسم معارفه سید حسین صابری به سمت استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد انجام شود و عصر فردا با حضور وزیر کشور استاندار جدید اردبیل اکبر نیکزاد نیز معارفه شود.

به دنبال لغو معارفه استاندار جدید اردبیل که بعد از معطلی یک ساعته مدعوین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سالن فدک اردبیل این برنامه صورت گرفت طی تماسی با استاندار اردبیل مطلع شدیم که خود او برای مراسم معارفه صبح فردا در کهگیلویه و بویراحمد به تهران سفر کرده و قرار است در این آیین حضور پیدا کند.

به گزارش فارس، سید حسین صابری در تماس تلفنی گفت:‌ به احتمال 90 درصد و مساعد بودن شرایط جوی مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل نیز فردا عصر برگزار می‌شود.

وی افزود: در یک حرکت و برنامه معکوس قرار شد ابتدا استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده و سپس با حضور وزیر کشور در اردبیل شاهد معرفی استاندار جدید این استان باشیم.

صابری به شوخی به خبرنگار فارس تصریح کرد: زیاد برای رفتن من عجله نکنید و لغو سفر امروز وزیر کشور به این استان نیز حکمت الهی بوده و خواسته تا سید حسین صابری یک روز بیشتر استاندار اردبیل بماند.

ساعاتی پیش به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی هواپیمای حامل وزیر کشور بعد از چند بار تلاش برای نشستن توانست در هوای مه‌آلود فرودگاه اردبیل بر زمین نشسته و به یکباره به مرکز کشور برگشت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول