اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساخت پارک ولایت

برای تخریب عملکرد دیگران نیامده‌ام/ پاسخگوی همه جای استانم نه فقط شهر یاسوج

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه نقاط استان را به یک چشم خواهم دید، گفت: برای تخریب عملکرد دیگران نیامده‌ام و معتقدم همه جای استان از جمله شهر یاسوج را باید به یک اندازه مورد توجه قرار داد.

برای تخریب عملکرد دیگران نیامده‌ام/ پاسخگوی همه جای استانم نه فقط شهر یاسوج

سیدحسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که راجع به قضیه پارک ولایت چه نظری دارید و آیا شما جزو مخالفان و یا موافقان اجرای این طرح هستید، اظهار کرد: قبل از هر چیز بگویم که من برای نبش قبر و یا تخریب عملکرد سایرین وارد این استان نشده‌ام چرا که همه از گذشته برای خدمت به مردم تلاش کرده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این که در طول چند مدت اخیر بازدیدهای زیادی از مراحل اجرای ساخت پارک ولایت داشته‌ام، ابراز داشت: نشستی را به همین منظور با معاونین خود برگزار کردم و از آن‌ها در ارتباط با کلیات کار توضیحاتی خواستم که اطلاعات و توضیحاتی را ارائه دادند به نظر من کامل و جامع نبود.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بازدید خود و شهردار و همچنین بازدیدی به همراه اعضای شورای شهر که از این پروژه داشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه توفیق داشته‌ام که چندین بار در آن مجموعه حاضر شوم و دیروز صبح نیز به تنهایی از این پروژه دیداری داشتم و با مردم و مسافران نیز صحبت‌هایی کردم که تا حدودی آشنایی نسبی در خصوص طرح یاد شده ایجاد شد.

صابری تصریح کرد: هنوز در زمینه این که طراح چه کسی بوده و مرجع تصویب کننده چه کسی و برآورد چه میزان و مشاور کیست و چه مراحلی از تصویب طرح می‌گذرد را جمع‌آوری نکرده‌ام ولی آن‌چه می‌دانم این است که در این پروژه باید جمع بین دو را در نظر گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تبیین موضوع جمع بین دو در این طرح به خبرنگار فارس گفت: یعنی این طرح هم باید به شکلی اجرا شود و حال که توقعی برای مردم ایجاد شده آن را محقق کنیم و در عین حال اگر مشکلاتی حاشیه‌ای دارد و بحث‌های توپولوژی و اکوسیستم را که ممکن است تغییرات مختصری در روند پروژه ایجاد کند در حد معقول و منطقی عملیاتی کنیم.

این مسئول ادامه داد: البته نباید مشکلی ایجاد شود که دیگران ما را متهم به تخریب عملکرد دیگران کنند و همین ذهنیتی که برای مردم ایجاد شده محقق شود که دچار سؤالات بعدی و حاشیه نشویم.

روند کار در پروژه پارک ولایت رضایت‌بخش نیست

وی با بیان این که این پروژه باید با هزینه کم‌تر و البته در زمان بسیار کمتری آماده شود، تصریح کرد: از روند کنونی ساخت پارک ولایت به دلیل کندی کار رضایت ندارم و معتقدم اگر بخواهد این گونه کار ادامه پیدا کند زمان نسبتا طولانی را به خود اختصاص خواهد داد.

صابری با اشاره به این که به دنبال یک راه حل جامع برای اجرای طرح هستیم، خاطرنشان کرد: این پروژه حال که در دست ساخت است چه درست و چه اشتباه باید به صورت آبرومندانه‌ای جمع شود که زمان کم و هزینه کم برای من بسیار در این پروژه و تکمیل آن مهم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این نقطه می‌توان به عنوان یک کمپ مطمئن درون شهری برای مردم و مسافران استفاده کرد.

وی گفت: به همین منظور و برای بررسی موضوعات ترافیکی جلسه‌ای با فرمانده پلیس راهور استان داشته‌ام چرا که قبل از هر چیز باید معضلاتی که از این رهگذر ممکن است گریبانگیر شهر در آن نقطه ورودی شود مورد بررسی قرار گیرد.

مسئول اول و آخر ساخت پارک ولایت شهرداری است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استاندار مسئول کل استان است و نه فقط یک نقطه خاص، تصریح کرد: ما در بحث پارک ولایت تنها وظیفه همدلی و همراهی را داریم ولی این شهردار است که باید وظیفه اصلی را بر عهده بگیرد.

صابری با ذکر این سخن که شهردار نمی‌تواند خارج از محدوده شهری مسئولیتی بر عهده بگیرد، یادآور شد: از سوی دیگر باید امور داخل شهر را اداره کند و اکنون رسالت ساخت و تکمیل پارک ولایت بر دوش شهرداری یاسوج و شورای شهر است.

وی تصریح کرد: در این استان بالاخره هزار و 700 روستا و هفت شهرستان و 16 شهر و 17 بخشداری داریم که من باید وظیفه خود را نسبت به آن‌ها انجام دهم و نمی‌توان همه کارها را بر روی عمران شهری آن هم در یک شهر استان معطوف کرد.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول