اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد:

مدارس سعدآباد آماده بازگشایی مدارس شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد گفت: مدارس سعدآباد آماده بازگشایی مدارس شدند.

مدارس سعدآباد آماده بازگشایی مدارس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد جعفر امیری‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست مدیران آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌ها و تجهیز و تقویت مدارس این منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این جلسه در واقع با اهداف بازگشایی مدارس، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گسترش امر به معروف و نهی از منکر و بررسی مسائل آموزشی، اداری و پرورشی تشکیل شده که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد ضمن تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌های پروژه مهر و بازگشایی مدارس خاطر نشان کرد: از مدیران انتظار داریم در روز شروع مدارس با ایجاد فضایی شاد و آرام‌بخش آموزشگاه را برای حضور دانش‌آموزان آماده کنند.

امیری‌زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته اول مهر ماه به‌نام هفته دفاع مقدس است، مدیران و سایر همکاران باید با نصب پلاکارد و ایجاد نمایشگاه عکس، دانش‌آموزان را با هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا کنند.

وی از مدیران خواست تا گزارشی از عملکرد پروژه مهر به اداره ارسال کنند و همچنین باید قبل از شروع مدارس تمام کادر آموزشی مدرسه با ابلاغ و سازماندهی شده برای شروع سال تحصیلی جدید آماده باشند.

این مسئول بیان کرد: تمام اعضای شورای آموزش و پرورش باید در برنامه‌های بازگشایی که در مدارس منطقه برگزار می‌شود مشارکت داشته باشند.

امیری‌زاده اذعان کرد: مقرر شده به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزاری پروژه مهر و همکاری ادارات و نهادهای بخش با آموزش و پرورش، پروژه مهر در دستور کار جلسه شورای اداری قرار گیرد.

وی یادآور شد: همچنین مقرر شده سرویس ایاب و ذهاب طرح روستا مرکزی از طریق مدیران مدارس فراهم و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و کمک هزینه مربوط پس از تأمین اعتبار از طرف اداره کل به حساب مدارس مجری طرح واریز شود.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش سعدآباد نیز در مورد مسائل پرورشی مدارس و برگزاری مدارس و کلاس‌های قرآنی سخنانی بیان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالله باغچه‌بان افزود: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در مدارس اهمیت زیادی دارد که مدیران باید همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان تعدادی از مدیران در ارتباط با مسائل و مشکلات اداری و آموزشی صحبت کردند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول