اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

باید یاد شهدا در زندگی احیا و فضاسازی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: باید یاد شهدا را در زندگی احیا و فضاسازی کنیم.

باید یاد شهدا در زندگی احیا و فضاسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهنام ستاری ساعاتی پیش در نشست کمیته‌های اجرایی ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان پیشوا با بیان اینکه  امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان عزیز کمتر از فضیلت شهادت نیست، اظهار داشت: با تشکیل ستاد یادواره شهدا مراسم یادواره‌های شهدا بر اساس برنامه   مدون و ساماندهی شده در سال جاری برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه باید به ستاد یادواره شهدا نظیر هشت سال دفاع مقدس

نگاه فرهنگی و اجتماعی داشت، گفت: امروز تنها راه مقابله با دشمن اجرای مراسم یادواره شهدا است و باید یاد شهدا را در زندگی احیا و فضاسازی و بازسازی کنیم و از وجود معنوی شهدا برخوردار شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با برگزاری این مراسم نسل دوم و سوم انقلاب با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شده و همه مردم به این نتیجه می‌رسند که هر چه ما در کشور داریم از شهدا است.

ستاری در ادامه اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده مراسم یادواره شهداء شهرستان پیشوا بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: باید اعضای ستاد بر روی برنامه‌های مفید و ارزنده متمرکز شده و با توجه به فرصت محدود باقیمانده برنامه‌ها را به‌صورت جدی پیگیری کنند.

در ادامه این نشست اعضای کمیته‌های اجرایی ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان پیشوا به ارائه نقطه نظرات و راهکارهای مناسب در راستای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای این شهرستان پرداختند.

برگزاری همایش خواهران ایثارگر شهرستان پیشوا در روز سی‌ام شهریور ماه سال جاری از ساعت 19 تا 21 سالن اجتماعات هلال احمر، برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های امدادی توسط امور بانوان هلال احمر، تقدیر از نفرات برگزیده خواهران ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی توسط اداره تربیت بدنی ویژه خواهران ایثارگر در هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای شهرستان پیشوا در روز پنج شنبه مورخ ششم مهر ماه سال جاری در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) از ساعت 15:30 تا 17:30 از جمله مصوبات این نشست بود.

این گزارش حاکی است، جلسه کمیته‌های اجرایی ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان پیشوا به‌منظور هماهنگی بیشتر در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول