اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بیرجند منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان بیرجند معرفی و منصوب شد.

رئیس اداره بهزیستی بیرجند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان بیرجند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاهش نرخ آسیب‌های اجتماعی، افزایش ضریب نفوذ خدمات اجتماعی و همچنین توانمندسازی جامعه هدف را از اهداف و فعالیت‌های سازمان بهزیستی دانست.

محمدحسن اکبری مطلق با بیان اینکه 35 درصد خدمات و فعالیت‌های انجام شده بهزیستی استان مربوط به شهرستان بیرجند است، افزود: قریب به 50 درصد زیرساخت‌ها اعم از مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی در شهرستان بیرجند متمرکز است.

وی تعداد مراکز غیر دولتی زیر پوشش بهزیستی در استان را 393 مورد دانست و گفت: از این تعداد 78 مرکز در شهرستان بیرجند فعال است.

محمد شرفی رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان بیرجند نیز در این مراسم پیشگیری، آگاه‌سازی و توانمندسازی جامعه را از جمله مهمترین برنامه های کاری خود عنوان کرد.

در پایان این مراسم از خدمات محمد ضیایی رئیس قبلی بهزیستی بیرجند تقدیر و محمد شرفی به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول