اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

توانمندی‌های فردی فرزندان مهر در جشنواره‌ها تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر، تقویت ابعاد توانمندی‌های فردی فرزندان را مؤلفه مهم جشنواره‌ها اعلام کرد.

توانمندی‌های فردی فرزندان مهر در جشنواره‌ها تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این پیام که ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره منتشر شد همایون هاشمی اعلام کرده: سازمان بهزیستی با توجه به تکلیف شرعی، وظیفه انسانی و ماموریت قانونی خود در قبال کودکان بی‌سرپرست برای فراهم نمودن زمینه‌های زندگی مطلوب و به منظور توانمندسازی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، تربیتی، آموزشی و فرهنگی فرزندان مهر نیازهای کودکان بی‌سرپرست را به عنوان عضوی از جامعه در ابعاد مختلف مورد توجه قرار می‌دهد.

وی بیان داشته: فراهم نمودن زمینه برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی برای دستیابی به اهدافی از قبیل رشد و ارتقای احساس تعلق جمعی، عواطف و تفکر فردی و گروهی، شناخت و رشد استعدادهای فردی و بالقوه در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی و تعامل و مشارکت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این جشنواره‌‌ها اجرا می‌شود.

هاشمی در این پیام ارتقای سطح استقامت جسمانی و روانی کودکان تحت سرپرستی از طریق ایجاد زمینه حضور در فعالیت‌های مختلف و کسب اعتماد به نفس و برخورداری از حمایت‌های اجتماعی را از دیگر مؤلفه مهم جشنواره‌های فرهنگی ورزشی فرزندان مهر اعلام کرده و بیان داشته است: با تقویت ابعاد توانمندی‌های فردی، اجتماعی، اقتصادی و تربیتی فرزندان امروز پس از گذشت شش دوره و در برگزاری هفتمین جشنواره امید است در این میدان رقابت و رفاقت، وفاداری به آیین دوستی و مهرورزی، نجابت و غیرت، ورزش و فرهنگ را بهانه نموده و در راه اعتلای ایران اسلامی در منطقه و جهان بکوشیم.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول