اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل:

جشنواره فرزندان مهر مستعدترین فرصت در شناساندن استعدادهاست

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره فرزندان مهر به میزبانی اردبیل شایسته‌ترین فرصتی است تا توانمندی‌ها و استعدادهای فرزندان پاک این سرزمین معرفی شود.

جشنواره فرزندان مهر مستعدترین فرصت در شناساندن استعدادهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان صبح امروز در مراسم آغاز جشنواره فرهنگی- ورزشی فرزندان مهر در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: این جشنواره بهترین بستر برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان مهر است که به صورت غنی و پربار بتوانند از این ایام استفاده کرده و تجربه کسب کنند.

وی ادامه داد: در این جشنواره علاوه بر برپایی مسابقات متعدد سعی کردیم فضای فرهنگی، معنوی، علمی و هنری نیز فراهم آید تا شرکت‌کنندگان بتوانند از این فضای مناسب نیز در تقویت اندیشه‌های بارور و توانمندی‌های فکری، روحی و جسمی خود استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: استارت برگزاری این برنامه از خرداد ماه امسال زده شد و ما در مدت دو ماه با تلاش همکاران سختکوش بهزیستی سعی کردیم برنامه‌هایی پرمحتوا و در قالب فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی تدارک ببینیم.

احمدیان فعالیت 9 کمیته برگزاری این جشنواره را یادآور شد و اضافه کرد: کمیته تدارک و پشتیبانی، پذیرش و اسکان، استقبال، حفاظت و حراست، ارزیابی و آموزش، طراحی و برنامه‌ریزی، روابط عمومی و فنی و همچنین فرهنگی و هنری سعی کردند در این برنامه بهترین برنامه‌ریزی و عملکرد را داشته باشند.

وی از تدارک 9 غرفه جنبی نیز در این جشنواره خبر داد و گفت: غرفه هلال‌احمر، حرفه‌آموزی، گفت‌وگوی صمیمی جوانان، غرفه بازی و سرگرمی، غرفه دیدار با شهدا و غرفه کتابخوانی و همچنین غرفه نجوم تدارک دیده شده است تا دانش‌آموزان بتوانند از فضای متنوع تدارک دیده شده استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل بهزیستی استان اردبیل میزبانی از فرزندان مهر را افتخاری به یاد ماندنی برای این استان ولایتمدار توصیف کرد و افزود: حضور بیش از 600 شرکت‌کننده در جشنواره فرزندان مهر در گروه پسران نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت این برنامه ارزشمند است.

احمدیان جایگاه اردبیل را در پرورش علما، شهدا، روحانیون و ورزشکاران مستعد یادآور شد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرزندان این دیار در مسابقات پارا المپیک لندن حضوری غرورآفرین دارند که امیدواریم موفقیتی ارزشمند برای آنها حاصل شود.

وی بیان داشت: جشنواره ویژه پسران از امروز تا 13 شهریور ماه در شش رشته ورزشی برگزار می‌شود تا همانند گروه دختران بتوانیم آبرومند در این رقابت‌ها ظاهر شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم گروه اسکیت‌باز جوانان و نوجوانان به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول