اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

جشنواره فرزندان مهر فرصت بالندگی فرزندان بهزیستی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر فرصت بسیار مناسب رشد، بالندگی و شکوفایی فرزندان زیر پوشش بهزیستی است.

جشنواره فرزندان مهر فرصت بالندگی فرزندان بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان صبح امروز در اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر اردبیل (در بخش دختران) اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان اردبیل با توجه به رسالت خود در حوزه توان‌بخشی تخصصی و پیشگیری اجتماعی فعالیت‌هایمان را مدون کرده و بر همین اساس در حوزه توان‌بخشی ارائه خدمات و حمایت از فرزندان زیر پوشش رسالت ماست.

وی با بیان اینکه میزبانی از فرزندان مهر افتخاری برای استان اردبیل قلمداد می‌شود افزود: رشد و تقویت جایگاه فرزندان بهزیستی و اعتلای فرهنگی و تربیتی آنان مهمترین هدف و انتظار ماست که بخشی از این انتظار را جشنواره‌های سراسری فرزندان مهر فراهم می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل برپایی هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر در استان اردبیل را با تشکیل 9 کمیته، موفق ارزیابی کرد و ابراز داشت: کمیته آموزش و پژوهش، پذیرش و اسکان، حفاظت و حراست، روابط عمومی، ارزیابی، فرهنگی، اوقات فراغت و کمیته فنی تلاش کردند این جشنواره در رده دختران با مطلوبیت ویژه برگزار شود.

وی به حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در میان فرزندان مهر در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: این حرکت بزرگ در شکوفایی توانمندی‌های فرزندان مهر سازمان در ابعاد مختلف و در راستای ارتقای علمی فرهنگی و رشد باورهای دینی آنان موثر است.

احمدیان ادامه داد: در کنار برگزاری جشنواره، شاهد برپایی غرفه‌های متعددی نیز بودیم که در این میان غرفه مشاوره، مسابقات و سرگرمی بیشترین بازدیدکننده را داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در پایان سخنان خود از شرکت 400 نفر از دختران از تمامی استان‌های کشور در این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این جشنواره و رویداد بزرگ تربیتی و فرهنگی موهبت الهی برای همه ما بود که انتظار داریم فرزندان مهر با رضایت خاطر اردبیل را ترک کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول