به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین منتخب بعدازظهر امروز در نشست خبری در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: اگر مدیریت عملکرد داشته باشیم و هر مدیر در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشد، سطح رضایت ارباب رجوع بالا میرود و در نتیجه سطح شکایات پایین میآید.
وی برنامهریزی، هدفگذاری، تدوین معیارها، ارزیابی و پاسخگویی را از شاخصههای مدیریت عملکرد دانست و تصریح کرد: با این شاخصهها انحرافات احتمالی را شناسایی کرده و برای اصلاح برنامهها، پروژه بهبود تعریف میکنیم.
معاون مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی ادامه داد: مباحث مدیریت عملکرد به نوعی به مدیریت اخلاق مرتبط است و با مدیریت اخلاق، انگیزه کارکنان بالا رفته و به نتیجه مطلوب میرسیم.
منتخب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوره آموزشی فنون سنجش و ارزیابی عملکرد اداره کل بهزیستی فارس گفت: این دورههای آموزشی، یک تغییر نگرش برای تغییر عملکرد است.
به گزارش فارس، دوره آموزشی فنون سنجش و ارزیابی عملکرد به مدت چهار روز در ساختمان شماره سه اداره کل بهزیستی فارس در شیراز ادامه دارد.
انتهای پیام/ز30/ض1002