اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی:

پاسخگویی از شاخصه‌های مدیریت عملکرد است

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی گفت: مدیریت عملکرد شاخصه‌هایی دارد که پاسخگویی یکی از آن‌هاست.

پاسخگویی از شاخصه‌های مدیریت عملکرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین منتخب بعدازظهر امروز در نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اگر مدیریت عملکرد داشته باشیم و هر مدیر در مقابل عملکرد خود پاسخگو باشد، سطح رضایت ارباب رجوع بالا می‌رود و در نتیجه سطح شکایات پایین می‌آید.

وی برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری، تدوین معیارها، ارزیابی و پاسخگویی را از شاخصه‌های مدیریت عملکرد دانست و تصریح کرد: با این شاخصه‌ها انحرافات احتمالی را شناسایی کرده و برای اصلاح برنامه‌ها، پروژه بهبود تعریف می‌کنیم.

معاون مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بهزیستی ادامه داد: مباحث مدیریت عملکرد به نوعی به مدیریت اخلاق مرتبط است و با مدیریت اخلاق، انگیزه کارکنان بالا رفته و به نتیجه مطلوب می‌رسیم.

منتخب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوره آموزشی فنون سنجش و ارزیابی عملکرد اداره کل بهزیستی فارس گفت: این دوره‌های آموزشی، یک تغییر نگرش برای تغییر عملکرد است.

به گزارش فارس، دوره آموزشی فنون سنجش و ارزیابی عملکرد به مدت چهار روز در ساختمان شماره سه اداره کل بهزیستی فارس در شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول