اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل خدمات سازمان بهزیستی:

یک درصد اعتبار ورزش برگردد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عمومی و خدمات سازمان بهزیستی گفت: ما در تلاش هستیم تا اعتبار یک درصد حوزه ورزش از مجموع اعتبارات دستگاه‌ها و نهادهای متعدد به ویژه بهزیستی به سرمایه‌گذاری در این حوزه برگردد.

یک درصد اعتبار ورزش برگردد

حامد افراسیابی در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر در اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما هر ساله یک درصد از اعتبارات سازمان را در حوزه ورزش هزینه می‌کردیم که متاسفانه این اعتبار از سال گذشته قطع شده است که در تلاش هستیم با احیا و برگرداندن این اعتبار برنامه‌های با کیفیت مناسبی را در حوزه ورزش تدارک ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: از منبع دیگر به ویژه وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و مصوبات سفر رئیس جمهور بخشی از هزینه‌های حوزه ورزش را تامین می‌کنیم اما به نظر می‌رسد کافی و مطلوب نباشد.

پار‌المپیکی‌های ما افتخار‌آفرینی می‌کنند

مدیرکل امور عمومی و خدمات سازمان بهزیستی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه خاص ایران در بازی‌های پار‌المپیک اشاره کرد و یادآور شد: بهزیستی در حوزه معلولان ورزشکاران توانمندی را به مسابقات پار‌المپیک لندن اعزام کرده است که امیدواریم زمینه افتخار‌آفرینی‌ آنها در این عرصه مهم و تاثیر‌گذار به وجود آید.

افراسیابی بدون اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت حساس و حیاتی به خبرنگار فارس گفت: آمار دقیقی در دست ما نیست اما تیم پارا‌لمپیک معلولین بهزیستی در قالب تیم پارا‌لمپیک سعی می‌کنند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند.

جشنواره فرزندان مهر روحیه نشاط کودکان را ارتقا می‌دهد

این مسئول بیان داشت:‌ جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر به شایستگی در گروه دختران در اردبیل برگزار شد و در شش رشته گروه پسران نیز در حال برگزاری است.

مدیرکل امور عمومی و خدمات سازمان بهزیستی تاکید کرد: این جشنواره با هدف توانمندسازی و بالا بردن روحیه نشاط و تعالی فرزندان این دیار برگزار می‌شود و ما با ایجاد تعامل سعی کردیم تا با رفع مشکلات احتمالی بتوانیم این رقابت‌ها را در سال‌های آینده بهتر و شایسته‌تر برگزار کنیم.

افراسیابی از میزبانی مطلوب اردبیل در دو رقابت مجزای پسران و دختران قدردانی کرد و افزود: ما همه ساله برنامه‌های ورزشی را در الویت قرار دادیم و هم در حوزه مددجویی و هم کارمندی به صورت تفکیک شده سعی می‌کنیم مجموعه بهزیستی را به تحرک و پویایی وادار کنیم.

وی ادامه داد: در رشته‌هایی نظیر فوتسال و والیبال برای آقایان و رشته‌های متنوع دیگر برای بانوان هم در حوزه مددجویی و هم کارمندی همه ساله رقابت‌های کشوری برگزار می‌شود و سازمان بهزیستی از توانمندی خوبی در این حوزه برخوردار است.

مدیرکل امور عمومی و خدمات سازمان بهزیستی تصریح کرد: همه ساله در جهت بالا بردن تقویت روحیه همکاران و مددجویان این رقابت‌ها انجام می‌شود چرا که اعتقاد داریم کارمان حمایتی و بسیار سخت است که گاه روحیه همکاران و مددجویان ما دچار تزلزل می‌شود که با رقابت‌ها و بازی‌های ورزشی و فرهنگی سعی می‌کنیم ضعف احتمالی را نیز برطرف کنیم.

افراسیابی گفت: جشنواره فرهنگی – ورزشی با هدف بالا بردن روحیه توانمند‌سازی کودکان،‌ تعامل و در کنار هم بودن، رقابت سالم، آشنایی با آداب و رسوم استان‌های مختلف و آموزش نکات مذهبی در حال برگزاری است.

این مسئول یادآور شد: وظیفه بهزیستی به عنوان قیم این کودکان وظیفه سنگینی است که باید در جهت توانمند‌سازی و تربیت این کودکان برای داشتن زندگی بهتر در این جامعه تلاش کنند.

مدیرکل امور عمومی و خدمات سازمان بهزیستی به برگزاری اردوهای مختلف تفریحی و ورزشی برای فرزندان زیر‌پوشش بهزیستی اشاره کرد و در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: اردوگاه‌های متعددی در سطح کشور راه‌اندازی شده که این کودکان در طول سال از آنها استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول