اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

جایگاه اورژانس اجتماعی ارتقا یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان سمنان تاکید کرد: تقویت، توسعه و ارتقای جایگاه اورژانس اجتماعی در این استان یکی از اولویت‏های این اداره کل است که باید پیگیری شود.

جایگاه اورژانس اجتماعی ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر خراسانی صبح امروز در آیین معارفه معاون جدید امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان بر لزوم تقویت، توسعه و ارتقای جایگاه اورژانس اجتماعی و نیز گسترش کمی و کیفی خدمات حوزه کودک و نوجوانان به خصوص مهدهای کودک با رویکرد تکامل و رشد تاکید کرد.

وی تصریح کرد: توجه جدی به مبانی دینی و فرهنگی از دغدغه‏های اصلی و اولویت‏های سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: جایگاه سازمان بهزیستی به عنوان سازمان تخصصی در حوزه اجتماعی و خدمت‏رسانی به آسیب‏دیدگان و محرومان و اهمیت غیرقابل انکار بهره‏مندی از ظرفیت‏های موجود درون و برون‏سازمانی در جهت خدمت بیشتر به جامعه هدف گسترده این سازمان همواره باید مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: انتظار داریم معاونت اجتماعی بهزیستی استان سمنان ضمن تعامل مثبت و سازنده با دیگر بخش‏های سازمان و بهره‏گیری از توان و ظرفیت و نظرات بدنه کارشناسی و تخصصی آن، تمام سعی و تجارب علمی و اجرایی خود را در راستای ارتقای بیش از پیش سطح زندگی آحاد جامعه به ویژه آسیب‏دیدگان اجتماعی، زنان سرپرست خانوار، کودکان و نوجوانان و فرزندان بی‏سرپرست به کار بندد.

این مراسم با حضور مدیرکل و معاونان و تعدادی از رؤسای ادارات شهرستان و کارشناسان حوزه اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از معاون قبلی خود، از خداوند منان برای معاون جدید این اداره کل آرزوی موفقیت کرد.

معاون قبلی اجتماعی بهزیستی استان سمنان نیز ضمن تشکر از مجموعه همکاران خود به خصوص حوزه امور اجتماعی، همکاری و تلاش صادقانه این مجموعه را از عوامل موفقیت آن برشمرد.

طی حکمی از طرف مدیرکل بهزیستی استان سمنان، «رعنا سورمه» به سمت معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان منصوب شد.

سورمه در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل در خصوص واگذاری این مسئولیت، از تلاش‏های ایزدپور در دوران تصدی معاونت تجلیل و ابراز امیدواری کرد که لیاقت و شایستگی پاسخگویی به این حسن اعتماد را داشته باشد. 

در حکم سورمه آمده است: نظر به تعهد، شایستگی، تجربه و توانمندی که از سرکار عالی سراغ دارم به موجب این ابلاغ به عنوان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان سمنان منصوب می‏شوید.

توجه علمی و تخصصی به حوزه آسیب‏های اجتماعی با نگاه به آینده به خصوص در بعد آسیب‏های نوپدید، نقش‏آفرینی و مداخله مؤثر سازمان در این بخش از وظایف مهم حوزه اجتماعی سازمان است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول