اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

مشهد الگوی رسانه‌ای کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: مشهد مقدس در بسیاری از ابعاد رسانه‌ای الگوی کشور شده است.

مشهد الگوی رسانه‌ای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر خوراکیان ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی شهرنگار در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر، همواره هر جا سخنی از فرهنگ به میان آمده است، بحث فرهنگ عمومی مدنظر بوده است و در این میان فرهنگ شهروندی و ابعاد مختلف آن نیز، از این قاعده مستثنی نیستند.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یادآور شد: از هر اقدامی که در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی بتوان انجام داد، نباید کوتاهی کرد و در این زمینه دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز باید همکاری‌های لازم را انجام دهند.

خوراکیان ادامه داد: جشنواره‌هایی مانند جشنواره شهرنگار می‌توانند رسانه‌ها را بیشتر فعال کنند و از ظرفیت‌های آنها در راستای بهبود و گسترش فرهنگ شهروندی استفاده کند.

وی تاکید کرد: اخلاق عمومی و فرهنگ عمومی نیز مسئله بسیار مهمی است که رسانه‌ها می‌توانند روی آن مانور دهند و در واقع مقام معظم رهبری نیز روی این مسئله تاکید بسیار زیادی دارند.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تصریح کرد: مشهد دارای ظرفیت‌های بسیار شاخصی در عرصه رسانه‌ای است و در بسیاری از زمینه‌ها، حتی اقدامات رسانه‌های خراسان‌رضوی برای سایر شهرهای کشور تبدیل به الگو شده است و البته نباید در این مسئله توانمندی‌های زائرپذیری مشهد را به دلیل وجود مضجع شریف امام هشتم از یاد برد.

خوراکیان گفت: زمانی احساس می‌کردیم فقط تهران می‌تواند در کارهای فرهنگی الگو باشد، اما رشد اخیر مشهد در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای این نظریه را باطل کرده است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول