اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش خبرنگاران فارس

نفرات برتر جشنواره «رسانه و حضور» در تبریز معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر جشنواره رسانه و حضور در تبریز معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره «رسانه و حضور» در تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز،‌ اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و رسانه برگزار شد، در زمینه شاخص‌های تیتر در بخش مطبوعات اثر جعفر خضوعی از نشریه گویا با عنوان «سی‌امین جشن انتخابات، ‌در سی و چهارمین بهار انقلاب» به عنوان رتبه دوم و اثر «عاطفه یاریان» از نشریه «عصر آدینه» با عنوان «رای‌باران مردم پای درخت انقلاب» به عنوان رتبه سوم شناخته شد.

در زمینه شاخص‌های تیتر در بخش خبرگزاری‌ها، اثر «فرینوش اکبرزاده» از خبرگزاری فارس با عنوان «پایان رقابت، آغاز رفاقت» به عنوان رتبه اول و اثر «امیر کریم‌زادشریفی» از پایگاه خبری نصرنیوز با عنوان «تداوم حماسه حضور زیر بارش برف» به عنوان رتبه دوم شناخته شد.

در زمینه شاخص‌های مصاحبه و در بخش خبرگزاری‌ها اثر «جعفر بادامچی» از خبرگزاری مهر با عنوان «ایجاد تنش‌های قومی هدف دشمن در آستانه انتخابات» به عنوان رتبه دوم و اثر «وحید زینالی» از خبرگزاری فارس با عنوان «آغاز رقابت 6 کاندیدا برای کسب سه کرسی سبز بهارستان در تبریز» به عنوان رتبه سوم شناخته شد.

در زمینه شاخص‌های گزارش، در بخش مطبوعات اثر «عاطفه یاریان» از نشریه عصر آدینه با عنوان «زمستانی گرم‌تر از تابستان» به عنوان رتبه اول، اثر «رقیه غلامی» از نشریه «طرح نو» با عنوان «تلخ و شیرین» به عنوان رتبه دوم معرفی شد.

در زمینه شاخص‌های گزارش و در بخش خبرگزاری‌ها اثر «اعظم قربانی» از خبرگزاری ایسنا با عنوان «بهای بهارستان» به عنوان رتبه اول، اثر «پرویز انصاری» از خبرگزاری ایرنا با عنوان «شور و شوق تبلیغات انتخاباتی و خرید سال نو» به عنوان رتبه دوم و اثر «ندا فرشباف» از پایگاه خبری نصرنیوز با عنوان «نسیم بهارستان به مشام می‌رسد» به عنوان رتبه سوم شناخته شد.

در زمینه شاخص‌های سرمقاله و یادداشت در بخش مطبوعات اثر حسن «صامع‌‌نصایح» از نشریه امین با عنوان «مطالبات آذربایجانی‌ها از کاندیداها» به عنوان رتبه اول، اثر «نوروز قاسمی» از نشریه مهد آزادی با عنوان «حماسه 12 اسفند که در تاریخ جاودانه شد» به عنوان رتبه دوم و اثر «داود دشتبان» از نشریه طرح نو با عنوان «نمایندگی مجلس وظیفه‌ای ملی یا محلی‌؟» و ‌طاهر خیری از نشریه ساقی به عنوان نمایندگان مجلس سخنگویان ملتند یا بله‌ قربان‌گویان ثروت مشترکاً ‌سوم شناخته شدند.

در زمینه شاخص‌های سرمقاله و یادداشت در بخش خبرگزاری‌ها اثر «مرتضی شفیعی» از خبرگزاری رسا با عنوان «اندیشه ولایت فقیه، ‌رأس هرم بهارستان» به عنوان رتبه اول، اثر «اعظم قربانی» از خبرگزاری ایسنا با عنوان «ورود به مجلس به هر قیمتی،‌استفاده از عنوان و سمت جعلی» به عنوان رتبه دوم و اثر «فرینوش اکبرزاده» با عنوان یادداشتی برای «یک انتخاب 290 نفر برای همه، همه برای 290 نفر» به عنوان رتبه سوم شناخته شدند.

براساس این گزارش نخستین جشنواره رسانه و حضور توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری خانه مطبوعات و با گستره استانی برگزار شده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول