اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قضایی دادگستری خراسان‌رضوی:

برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی ادامه خواهد یافت

خبرگزاری فارس: معاون قضایی دادگستری خراسان‌رضوی گفت: برخورد با برهم ‌زنندگان نظم و امنیت عمومی ادامه خواهد یافت.

برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی ادامه خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی  دادگستری خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام محمد فروتنی با اشاره به اقدامات صورت ‌پذیرفته درباره‌ برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در سطح خراسان‌رضوی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و با برگزاری جلسات منظم کاری با حضور مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی هماهنگی بسیار مطلوبی در زمینه برخورد با جرایم به ‌ویژه با جرایم خشن به وجود آمد.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای این جلسات گفت: بخش مهمی از اقدامات صورت ‌پذیرفته در سه ماهه اول سال جاری در زمینه برخورد با جرایم، ماحصل اقدامات ستاد مقابله با جرایم خاص استان بوده است.

فروتنی خاطرنشان کرد: آخرین جلسه ستاد مقابله با جرایم خاص با حضور مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی و به ریاست رئیس کل دادگستری استان در محل مجتمع قضایی امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد که در این نشست آخرین اقدامات انجام شده توسط نهادهای ذی‌ربط در تامین نظم و امنیت عمومی ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حجم بالای ورود و حضور زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) به شهر مقدس مشهد گفت: از ابتدای سال جاری و پس از تعطیلات نوروزی تمهیدات ویژه‌ای برای رفاه حال مجاوران و زائران امام هشتم (ع) اندیشیده شد و جرایم خشن سرقت‌های به عنف و مسلحانه، قتل، آدم‌ربایی و غیره به شدت تحت کنترل قرار گرفت.

وی هم‌چنین از اجرای طرح ویژه برخورد با اراذل و اوباش و مرتکبین جرایم مربوط به مشروبات الکلی در مشهد و شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: شعب ویژه‌ای برای برخورد با این‌گونه جرایم در دادسراها، محاکم و شعب تجدید نظر استان تشکیل شده و پرونده این‌گونه مجرمین خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول