اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان بوشهر:

تامین امنیت نیازمند همکاری تمام دستگاه‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان بوشهر گفت: امنیت مقوله‌ای است که هیچگاه به تنهایی از طریق یک سازمان برقرار نمی‌شود بلکه همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها را می‌طلبد.

تامین امنیت نیازمند همکاری تمام دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: پلیس بوشهر نیز مانند پلیس سراسر کشور با جدیت این طرح را به اجرا درآورده و در راستای مبارزه با هرگونه مخلان نظم و امنیت برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

وی گفت: از آنجا که برقراری محیطی امن و آرام یک مقوله گسترده است بنابراین امنیت هیچگاه نمی‌تواند از طریق یک سازمان برقرار شود بلکه همکاری و همیاری تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی را می‌طلبد.

وی برقراری امنیت را یک کار گروهی دانست و خاطر نشان کرد: امنیت دارای چندین ضلع است و هیچگاه به تنهایی از طریق یک ارگان برقرار نمی‌شود در واقع نیروی انتظامی فقط به عنوان یکی از ضلع‌های آن محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و خرده فروشان، مبارزه با بدحجابی، برخورد با اراذل و اوباش را از اولویت‌های کاری این پلیس برشمرد و گفت: پلیس بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون با عزمی جزم در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی گام برداشته و به نتایج چشمگیری نیز رسیده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر مجدداً از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی خواست در این راه حامی پلیس و همکاری لازم با پلیس داشته باشند.

مصالحه 98 درصد از پروندهای ارجاعی به کلانتری‌ها توسط مددکاران

سرپرست مرکز مشاوره پلیس بوشهر نیز به خبرنگاران گفت: 98 درصد از پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌های استان، توسط مددکاران و کارشناسان این مرکز به مصالحه ختم شده است.

طاهره کللی با اشاره به فعالیت‌های این مرکز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ، 98 درصد از پرونده‌هایی که به کلانتری‌های سطح استان ارجاع داده شد، توسط مشاوران و مددکاران مرکز مشاروه پلیس بوشهر بررسی که خوشبختانه 98 درصد از آنها به مصالحه ختم شده است.

وی به نقش آموزش در زندگی افراد اشاره کرد و تصریح کرد: این مرکز، ضمن هماهنگی با ادارات برون سازمانی، آسیب‌های مناطق را شناسایی و کلاس‌های آموزشی و مشاوره گروهی را با توجه به آسیب‌پذیری هر منطقه برگزار می‌کند.

کللی افزود: با افزایش اعتماد شهروندان به مددکاران و مشاوران کلانتری‌ها، از برنامه‌های متنوع این مرکز ، تقویت اصل پیشگیری از جرائم است که با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و استفاده از اساتید مجرب در حوزه روانشناسی، سعی خواهیم کرد اطلاعات و دانش مددکاران و کارشناسان به روز و کارآمد باشد.

سرپرست مرکز مشاوره پلیس بوشهر از آمادگی کامل این مرکز در ارائه خدمات مشاوره‌ای اعم از حقوقی، تحصیلی، ازدواج و خانوادگی به شهروندان بوشهری خبر داد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول