اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

سخنان رهبری همانند ترکش بر قلب دشمنان فرود آمد / امنیت و اقتدار ایران به رخ دنیا کشیده شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: سخنان مقام معظم رهبری در افتتاحیه اجلاس سران غیر متعهد همچون ترکشی بر قلب دشمنان فرود آمد.

سخنان رهبری همانند ترکش بر قلب دشمنان فرود آمد / امنیت و اقتدار ایران به رخ دنیا کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر با اشاره به روزهای نخست حضور خود در استان زنجان اظهار کرد: در آن زمان روزانه 12 ساعت با ادارات مختلف جلسه داشتم ولی چون با صلاحدید مقام معظم رهبری انتخاب شده بودم، همیشه این موضوع همانگونه که به خود مقام معظم رهبری هم اعلام کرده بودم، آنقدر زمین‌گیر نبودم که نتوانم دستور فرمانده‌ام را اجرا کنم.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب دستگاه‌های برتر استان افزود: هرکسی کار کرده برنده و کسی که کار نکرده بازنده است، ولی گاهی اوقات فاصله بین انتخاب دو چیز میلیمتری است و ناچار به انتخاب چیز برتر می‌شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات مطلوبی در بخش‌های مختلف در استان صورت گرفته است، ولی این اقدامات کافی نبوده و تا کمال مطلوب فاصله بسیاری است.

وی با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف اقدامات بسیاری در استان صورت گرفته است، اضافه کرد: نباید به وضع موجود راضی بود و باید اقدامات بیش از پیش انجام شود.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهدها در کشور افزود: برگزاری این رویداد موجب حضور سران و وزرای امور خارجه از بسیاری از کشورها در جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه جمع کردن 8 هزار نفر در یک محل حتی برای چند دقیقه‌ حضور کار مشکلی است، ادامه داد: در حال حاضر این امکان در ایران به بهترین نحو فراهم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به استقبال بسیاری از کشورها برای حضور در ایران و شرکت در اجلاس غیر متعهدها افزود: استقبال از این اجلاس به حدی بود که برخی مقامات کشورها هیئت‌های مختلفی را به عنوان همراه با خود به این اجلاس آورده‌اند.

وی همچنین با اشاره به حضور "بان‌کی مون" در این اجلاس ادامه داد: بر خلاف مخالفت‌های موجود "بان‌کی مون" به محض ورود در محضر مقام معظم رهبری حضور یافت و ضمن دیدار با ایشان و شنیدن نقطه نظرات رهبری، در این اجلاس شرکت کرد.

خاتمی در ادامه با اشاره به فشارهای موجود بر کشور و تبلیغات صورت گرفته از سوی دشمنان مبنی بر ناامنی ایران برای برگزاری اجلاس غیر متعهدها افزود: بر خلاف همه تبلیغات انجام شده بسیاری از سران شرکت کننده در این اجلاس خواهان ماندن در ایران و بازدید از شهرهای مختلف کشور حتی پس از پایان اجلاس هستند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس غیر متعهدها افزود: سخنان مقام معظم رهبری همچون ترکشی بر قلب دشمنان فرود آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه اینکه دنیا اگر بخواهد می‌تواند با دانش صلح آمیز هسته‌ای ایران کنار بیاید، افزود: شاید در آن روز دشمنان فکر نمی‌کردند، ایران بتواند به دانش هسته‌ای دست پیدا کند، ولی در حال حاضر این امر ممکن شده است و سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه عملی شده است.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای هسته‌ای کشور افزود: بر خلاف کارشکنی‌های دشمنان یکی از فرزندان با غیرت زنجانی به نام مجید شهریاری همه محاسبات را به صورت دقیق در این زمینه انجام داده و درست سه روز پس از انجام این محاسبات به شهادت رسید و نکته جالب این است که پس از شهادتش مشخص شد، همه محاسبات در آن زمینه به صورت کامل و دقیق و درست انجام شده بود.

خاتمی در ادامه با تاکید بر عملکرد درست از سوی هر شخص افزود: هر اقدامی که هر شخصی انجام می‌دهد در تاریخ ثبت می‌شود و افراد در مقابل اقداماتی که انجام می‌دهند، باید در برابر تاریخ پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول